آیفون ۱۴ اپل در چه رنگ‌هایی عرضه می‌‎شود؟

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۴ خود را در رنگ ارغوانی نیز وارد بازار می‌کند که براساس شرایط نوری محیط تغییر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را در رنگ‌های جدید وارد بازار کند، یکی از این رنگ‌ها ارغوانی خواهد بود. گوشی‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، قرمز و ارغوانی و گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو آیفون ۱۴ پرو مکس در رنگ‌های گرافیتی، طلایی، نقره‌ای و ارغوانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که رنگ ارغوانی در هر چهار گوشی ظاهری منحصربه‌فرد دارد و بر اساس شرایط نوری محیطی تغییر می‌کند. شرکت اپل اخیراً تلاش کرده است رنگ‌های متنوع‌تر و چشم‌نوازتری را برای گوشی‌های خانواده آیفون در نظر بگیرد. آی‌مک ۲۴ اینچی، آیپد مینی نسل ششم و آیپد ایر نسل پنجم همگی مدل ارغوانی دارند و به نظر می‌رسد اپل قصد دارد بیش از پیش به این رنگ توجه نشان دهد.

رنگ‌بندی اعلام شده مرتبط با آیفون ۱۴ به این معنا است که دیگر خبری از رنگ‌های صورتی و سبز آیفون ۱۳ در این سری از گوشی‌های هوشمند نیست. اپل مدتی پیش رنگ سبز خانواده آیفون ۱۳ را نیز معرفی کرد و شاید این اتفاق برای آیفون ۱۴ نیز تکرار شود. هنوز مشخص نیست که مدل ارغوانی آیفون ۱۴ برای تغییر رنگ از جلوه کالیدوسکوپیک استفاده می‌کند یا بر تکنیک مدل آبی آیفون ۱۳ پرو متکی است.

کد خبر 570413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.