آمار کرونا کردستان سوم اردیبهشت؛ بدون فوتی و ۲ ابتلای جدید

روابط عمومی اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان درخصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _شنبه سوم اردیبهشت‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی دو بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

درحال‌حاضر ۲۸ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری شده‌اند و شش نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

از این تعداد ۲۲ نفر در شهرستان سنندج، سه نفر در شهرستان سقز، یک نفر در شهرستان سروآباد، دو نفر در شهرستان مریوان هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته فوت هیچ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان گزارش نشده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان روی شمار دو هزار و ۱۵ نفر ثابت ماند.

از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۸۸۷ نفر در شهرستان سنندج، ۱۹۱ نفر در شهرستان مریوان، ۳۱۸ نفر در شهرستان سقز، ۱۵۴ نفر در شهرستان قروه، ۷۶ نفر در شهرستان بیجار، ۱۰۷ نفر در شهرستان کامیاران، ۹۲ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۶۱ نفر در شهرستان بانه، ۲۴ نفر در شهرستان دهگلان و پنج نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 570335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.