مشاوره فرزندآوری به نمایشگاه قرآن اضافه شد

مدیر بخش مشاوره نمایشگاه قرآن کریم از اضافه شدن بخش مشاوره فرزندآوری در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از بخش مشاوره قرآن بنیان بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، سیدمحمدحسین چاوشیان مدیر بخش مشاوره نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص فرزندآوری اظهار کرد: بر اساس استقبال صورت‌گرفته و همچنین اهمیت موضوع فرزندآوری از امشب _جمعه ۲ اردیبهشت ماه_ بخش مشاوره فرزندآوری به بخش‌های دیگر اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته قرار بود مشاوره‌ها در پنج محور باشد که با توجه به استقبال خوب مردم بخش مشاوره حقوقی نیز اضافه شد.

مدیر بخش مشاوره نمایشگاه قرآن کریم ادامه داد: در واقع فقط در شب گذشته ۱۸۰ ساعت مفید به بازدیدکنندگان ارائه شد که نشان‌دهنده اهمیت موضوع مشاوره هم در نمایشگاه و هم در جامعه است.

چاوشیان افزود: بیش از ۳۰۰ مشاوره قرآن بنیان در ششمین شب از برگزاری نمایشگاه از سوی ۳۰ کارشناس و مشاور انجام شد.

غرفه‌های بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به مدت دو هفته تا جمعه (نهم اردیبهشت) از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ در مصلای امام خمینی (ره) مشتاق حضور علاقه مندان به کلام وحی و اهل بیت (ع) است. البته با توجه به همزمانی برگزاری نمایشگاه با شب‌های احیا، قرار استغرفه‌ها حدود یک تا یک‌ونیم ساعت زودتر به فعالیت خود پایان دهند.

کد خبر 570191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.