نمایشگاه فریبا فرقدانی در گالری امروز

نمایشگاه شیدایی؛ آثار نقاشی فریبا فرقدانی با موضوع طبیعت بی جان تا ۲۲ اردیبهشت در گالری امروز اصفهان برپا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه شیدایی، شامل مجموعه‌ای از نقاشی‌های تازه و آلبومی از آثار گذشته او است، آثار فعلی با موضوع طبیعت بی‌جان طی سه سال گذشته به ثمر رسیده است و در کنار این نمایشگاه، کتاب شیدایی که آلبومی از نقاشی‌های او از سال ۱۳۷۳ تا امروز است و به همت گالری امروز تدوین شده و در قالب نمایشگاه معرفی می‌شود..

آخرین نمایشگاه فریبا فرقدانی در سال ۹۸ در گالری اعتماد تهران برگزار شده است.

نمایشگاه اخبر این هرمند «متن یک گلدان در فضای هیچ»، داستانی است که قرن‌ها به آن پرداخته شده با هر زمینه و باور فرهنگی، اما این گلدان در سکوت، درحالی می‌تواند باوری متفاوت به وجود بیاورد که نگاه و پندار دیگری در بر داشته باشد. فرقدانی در این رابطه می‌گوید: عزلت یک گلدان در سکوتی وهم‌آلود یا در برهوتی از خاکستری یا در ناکجاآبادی از رنگ، همه باور مرا می‌سازد به مکان امن نقاشی. در واقع عنوانی برای نقاشی‌ها نیست. عنوان سرگشتگی خط‌ها و رنگ‌هاست در حضور بودن؛ حضوری در بطن متن.

نمایشگاه شیدایی شامل مجموعه‌ای از نقاشی‌های تازه و آلبومی از آثار گذشته او است، آثار فعلی با موضوع طبیعت بی‌جان طی سه سال گذشته به ثمر رسیده است و در کنار این نمایشگاه، کتاب شیدایی که آلبومی از نقاشی‌های او از سال ۱۳۷۳ تا امروز است و به همت گالری امروز تدوین شده، معرفی می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به گالری امروز واقع در خیابان آبشار دوم، بن‌بست فرشید مراجعه کنند.

کد خبر 570158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.