رئال مادرید به دنبال ستاره نیوکاسل؛ بیل و کیلینی در راه MLS!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، جمعه، دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سان:

* رئال مادرید در آستانه نقل و انتقالات تابستانی، برونو گیمارش، ستاره نیوکاسل را تحت نظر دارد. این درحالی است که کلاغ‌های متمول بعید به نظر می‌رسد که به راحتی ستاره خود را از دست بدهند.

رئال مادرید به دنبال ستاره نیوکاسل؛ بیل و کیلینی در راه MLS!

* طبق گزارشات، گرت بیل کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز که قراردادش با تیم فوتبال رئال مادرید رو به اتمام است، ممکن است برای یک انتقال آزاد با تیم MLS دی سی یونایتد، یک تغییر هیجان انگیز را ایالات متحده تجربه کند.

* استیون جرارد برای ربودن بوباکار کاما را، هافبک مارسی از چنگال اتلتیکو مادرید، یک پیشنهاد هیجان انگیز به این بازیکن ارائه کرده است تا او را برای بازی در استون ویلا، به ویلا پارک بکشاند.

* به نقل از روزنامه برزیلی لنس، گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی، علاقه مند به جدایی از قهرمان لیگ برتر است و در این مسیر بارسلونا مشتاقانه آماده برای جذب او است.

* اریک تن هاخ که روز گذشته به صورت رسمی سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد شد، در اولین بازی خود روی نیمکت شیاطین سرخ، مقابل لیورپول قرار خواهد گرفت؛ دیداری که همراه با جنگ و نفرت است.

* جورجیو کیه لینی مدافع یوونتوس با انتقال تابستانی به MLS برای پایان دوران حرفه‌ای خود مورد توجه قرار گرفته است، باید منتظر ماند و دید او این پیشنهاد را می‌پذیرد یا در لباس بانوی پیر از فوتبال کناره گیری می‌کند.

* اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد که به تازگی سکان هدایت این تیم را بدست گرفته است، بنا به گزارش‌ها، دستمزدی «رکورد شکن» را برای سرمربیگری این تیم دریافت خواهد کرد.

دیلی اکسپرس:

* پس از آنکه ردبول سالزبورگ اعلام کرد بازیکنی را که بسیاری به‌عنوان جانشین کریم آدیمی می‌دانند، به خدمت گرفته است، حالا علاقه بسیاری از باشگاه‌ها از جمله لیورپول برای جذب آدیمی چند برابر شده است.

رئال مادرید به دنبال ستاره نیوکاسل؛ بیل و کیلینی در راه MLS!

* گفته می‌شود تاتنهام پس عدم موفقیت در جذب دائمی آداما ترائوره از بارسلونا، حالا برای جذب دنزل دامفریس، ستاره اینترمیلان تلاش می‌کنند تا ناکامی‌شان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را جبران کنند.

* کریس آرماس، دستیار سرمربی منچستریونایتد پس از کناره گیری رالف رنگنیک از سرمربیگری موقت در تابستان امسال، باشگاه را ترک خواهد کرد.

* آرسنال هنوز تمام امید خود را برای متقاعد کردن ادی نکتیا ستاره نوظهور خود برای ماندن در ورزشگا امارات از دست نداده است؛ هرچند پس از درخشش‌های اخیر باشگاه‌های زیادی دنبال او هستند.

رئال مادرید به دنبال ستاره نیوکاسل؛ بیل و کیلینی در راه MLS!

* مکس ورشتاپن راننده مطرح فرمول یک، نتوانست در برابر تمسخر جاه طلبی‌های لوئیس همیلتون برای مالکیت چلسی مقاومت کند و گفت: "فکر می‌کردم او طرفدار آرسنال است".

تایمز:

* اریک تن هاخ سرمربی جدید شیاطین سرخ بیش از ۱۲۰ میلیون پوند برای احیای تیم منچستریونایتد در فصل آینده هزینه خواهد کرد.

دیلی تلگراف

* به نظر می‌رسد اریک تن هاخ در نبرد خود با منچستریونایتد بر سر انتخاب دستیار خود با انتصاب همکار سابقش "استیو مک کلارن" به عنوان دستیار سرمربی، پیروز شود، زیرا باشگاه آماده می‌شود تا برنامه‌های نقل و انتقالات خود را قبل از تابستان بزرگ برای بازسازی تسریع بخشد.

رئال مادرید به دنبال ستاره نیوکاسل؛ بیل و کیلینی در راه MLS!

لستر در رقابت تابستانی برای جذب مدافع برزیلی تورینو ایتالیا، با پیشنهاد ۴۰ میلیون پوندی، گلیسون برمر، مدافع میانی این تیم را جذب خواهد کرد.

گاردین:

* اریک تن هاخ با بودجه هنگفتی برای بازسازی منچستریونایتد حمایت نمی‌شود، اما آنچه را که باشگاه به عنوان سقف بودجه کافی برای تقویت تیم می‌داند، دریافت خواهد کرد.

* "دن برن" بازیکن ۲۹ ساله نیوکاسل معتقد است که با توجه به ثروت هنگفت این تیم، "ادی هاو" می‌تواند به یک مدعی قوی برای رقابت با یورگن کلوپ و پپ گواردیولا به عنوان سرمربی در فصل بعد تبدیل شود.

* به دلیل اینکه ویمبلدون متهم به اقدام غیرقانونی با محروم کردن بازیکنان روس و بلاروس از مسابقات قهرمانی امسال شده است، هشدار داده شده است که ممکن است از سوی فدراسیون تنیس بلاروس با پیگرد قانونی روبرو شود.

ایندیپندینت:

* استیو مک‌کلارن در صف بازگشت احتمالی به منچستریونایتد است و در حال مذاکره برای تبدیل شدن به بخشی از کادر مربیگری اریک تن هاخ است.

سان اسکاتلند:

* درحالی که آرون رمزی ستاره تیم فوتبال گلاسکو رنجرز با مصدومیت رو به رو شده و ادعا می‌شد که فصل برای او تمام شده، حالا پزشکان این خبر داده‌اند که فصل آرون رمزی تمام نشده است.

رئال مادرید به دنبال ستاره نیوکاسل؛ بیل و کیلینی در راه MLS!

* بن دواک ستاره سلتیک در اینستاگرام خبر پیوستن خود به تیم فوتبال لیورپول را تأیید کرد. این وینگر با استعداد اسکاتلندی از مدت‌ها پیش مورد توجه قرمزها قرار گرفته بود.

* دیو کورمک، رئیس آبردین فاش کرده است که ساخت استادیوم جدید "دانز" تا ۷۵ میلیون پوند هزینه خواهد داشت که حدود ۳۰ میلیون پوند بیشتر از برآوردهای قبلی است.

دیلی رکورد:

* بر اساس گزارشی، یوسیپ ژورانوویچ، مدافع سلتیک در حال مبارزه برای درمان و بهبودی کامل خود است تا مجدداً قبل از پایان فصل در ترکیب تیمش حضور پیدا کند.

کد خبر 570149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.