علائم چشمی بیماری کووید-۱۹

علائم چشمی بیماری کووید -۱۹ شامل چشم‌درد، خشکی چشم و چشم صورتی می‌شود.

به گزارش خبرنگارایمنا، علائم چشمی بیماری کووید -۱۹، بهره مندی گلکسی زد فولد چهار از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، تأثیر واکسن کرونا بر کاهش خطر ابتلا به نوع شدید بیماری در میان کودکان، جدی گرفتن ضربه مغزی، رونمایی از گوشی میان رده اوپو، افراد مبتلا به ذات الریه مربوط به کرونا، قرار گرفتن دنباله دار پن‌استارز در موقعیت حضیض خورشیدی، اثرات ویروس کرونا تا ماه‌های طولانی در مدفوع انسان، دمنوش های مفید برای کاهش تشنگی روزه داران و شارژ بی‌سیم دستگاه‌های الکترونیک زیرآب با کمک امواج فراصوت ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس علم و فناوری ایمنا در هفته‌ای که گذشت قرار گرفته است که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

علائم چشمی بیماری کووید -۱۹

علائم چشمی بیماری کووید -۱۹ شامل چشم‌درد، خشکی چشم و چشم صورتی می‌شود.

گلکسی زد فولد چهار از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

گزارشات جدید حاکی از این هستند که نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ طی چند ماه آینده از راه خواهند رسید. یکی از دستگاه‌های مورد انتظار در این بین گلکسی زد فولد چهار است. گزارشات جدید حاکی از این هستند که موبایل تاشوی جدید احتمالاً از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

پیش از این نیز اطلاعاتی منتشر شده بودند که به بهبود مقاومت گوشی تاشوی Galaxy Z Fold4 به لطف شیشه Super UTG اشاره داشتند. با این حال به نظر می‌رسد که بخش دوربین گلکسی Z Fold 4 نیز پیشرفت‌های اساسی را تجربه خواهد کرد.

تأثیر واکسن کرونا بر کاهش خطر ابتلا به نوع شدید بیماری در میان کودکان

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که تزریق واکسن کرونا، خطر بستری شدن کودکان در بیمارستان به دلیل مبتلا شدن به بیماری کووید -۱۹ را کاهش می‌دهد.

ضربه مغزی را جدی بگیرید

مهدی محمودخانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در صورت وقوع حادثه و ایجاد ضایعه در سر و ستون فقرات، بیمار باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کند و نباید به سادگی از کنار این حادثه عبور کرد؛ زیرا می‌تواند در آینده حوادث بسیار تلخی را برای بیمار و خانواده وی ایجاد کند.

گوشی میان رده اوپو رونمایی شد

اوپو، گوشی میان‌رده جدید خود به نام A55s 5G را با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ در چین رونمایی کرد.

ویروس کرونا تا هفت ماه پس از ابتلا در مدفوع انسان وجود دارد

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که ویروس کرونا می‌تواند هفته‌ها و ماه‌ها پس از بهبود یافتن از بیماری، روده افراد را آلوده کند.

چه افرادی به ذات الریه مربوط به کرونا مبتلا می‌شوند؟

افراد مبتلا به دیابت، آسم متوسط تا شدید، بیماری ریوی، فشار خون بالا، بیماری قلبی، مشکلات کبدی و سرطان، بیشتر به ذات‌الریه کووید مبتلا می‌شوند.

شارژ بی‌سیم دستگاه‌های الکترونیک زیرآب با کمک امواج فراصوت

بررسی پژوهشگران کره جنوبی نشان می‌دهد می‌توان از امواج فراصوت برای شارژ بی‌سیم دستگاه‌های الکترونیکی زیر آب استفاده کرد.

کد خبر 570147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.