ترکیب احتمالی سپاهان ایران برابر پاختاکور ازبکستان

تیم فوتبال سپاهان ایران باید جمعه‌شب از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در دور برگشت مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل پاختاکور ازبکستان بایستد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته پنجم و دور برگشت رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۲ تیم‌های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه امشب در دیداری فوق‌العاده مهم و تعیین‌کننده در ورزشگاه شاه‌عبدالله بریده عربستان، مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد؛ جدالی که برای سپاهان اهمیت خاص و بالایی دارد تا علاوه‌بر جبران دبل‌کردن پاختاکور و کسب پیروزی مانند دور رفت، کماکان امیدوار به صعود از مرحله‌گروهی باشد.

رشید به‌دنبال ثبت نخستین کلین‌شیت

رشید مظاهری در هر چهار دیدار اخیر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، درون دروازه طلایی‌پوشان ایستاده و در تمامی بازی‌ها دروازه‌اش باز شده است. نویدکیا به‌جز رشید دیگر نمی‌خواهد به دروازه‌بان دومش یعنی کنت بازی دهد و رشید مظاهری باید بار سنگینی را به‌دوش بکشد؛ بدون‌شک او در صدد ثبت نخستین کلین‌شیت خود در این فصل آسیا و دومین پیروزی همراه سپاهان است.

اشتباه در خط‌دفاعی مساوی با حذف از دور گروهی

در خط دفاعی تیم فوتبال سپاهان، دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن، مانند تمامی بازی‌های لیگ‌داخلی و آسیایی سمت چپ و راست خط دفاعی طلایی‌پوشان را تحت پوشش قرار می‌دهند: اما نکته مهم و چالش اصلی محرم مدافعان میانی‌اش هستند؛ سپاهان تا به‌اینجای بازی‌ها روی اشتباهات متوالی خط دفاعی شش گل دریافت کرده و نمایش ضعیفی داشته است. این‌طور که به‌نظر می‌رسد دوباره باید شاهد زوج گولسیانی و نژادمهدی در بازی امشب باشیم.

نقطه‌قوت سپاهان مثل بازی رفت عمل می‌کند؟

برخلاف خط‌دفاعی نه‌چندان مطمئن، در خط میانی سپاهانی‌ها با وجود مسعود ریگی، سیدمحمدرضا حسینی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده شرایط خوبی در تیمشان حکم‌فرماست. نویدکیا از چهار بازیکن با قابلیت‌های بسیار بالا بهره می‌برد که می‌توانند با انگیزه‌ای فراوان به رقم‌خوردن دومین پیروزی طلایی‌پوشان کمک کنند تا شاهد زنده‌شدن شانس صعود برای نماینده طلایی‌دل کشورمان باشیم.

متخصص گلزنی در آسیا به تیم موردعلاقه‌اش رسید

در خط حمله، سپاهان به شهریار مغانلو دل‌خوش کرده است؛ شهریار گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا را با دبل مقابل پاختاکور آغاز کرد و پس از ناکامی در گلزنی به التعاون و الدحیل در دیدارهای اخیر، دوباره به تور پاختاکور برخورد کرده و می‌تواند با گل‌زنی به ازبکستانی‌ها، در خط‌حمله خوش‌بدرخشد.

ترکیب احتمالی سپاهان ایران مقابل پاختاکور ازبکستان

محمدرشید مظاهری - محمد نژادمهدی - گیورگی گولسیانی - دانیال اسماعیلی‌فر - امید نورافکن - مسعود ریگی - سیدمحمدرضا حسینی - سروش رفیعی - فرشاد احمدزاده - سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

کد خبر 570127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.