آیا مصدومیت‌های هالند،باید منچسترسیتی را نگران کند؟

این بازیکن نروژی پرکار برای تیم بدون مهاجم پپ گواردیولا عالی به نظر می رسد، اما هالند 21 ساله در این فصل با مشکلات عضلانی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نظر می‌رسد که حتی ارلینگ هالند نیز از گمانه زنی‌های بی وقفه پیرامون آینده اش خسته شده است. در آخرین وقفه بازی‌های بین المللی، او از "استال سولباکن" سرمربی نروژ خواست که از وظایف رسانه‌ای معاف شود.

سولباکن به خبرنگاران گفت: " او به روشی زیبا و واقعی و بسیار متقاعدکننده برای من توضیح داد که به آن امر نیاز دارد. من دلیلی نمی بی نم که به آن احترام نگذارم. وقتی دفعه بعد [در ماه ژوئن] شمل ملاقات کنیم، ارلینگ اینجا خواهد نشست و به سوالات شما پاسخ می‌دهد. سپس آن حماسه به پایان خواهد رسید."

این "حماسه" در واقع باید مدت‌ها قبل از تابستان به پایان برسد و منچسترسیتی به زودی انتقال هالند به ورزشگاه اتحاد را تأیید کند. این به عنوان یک آرامش برای همه طرف‌های درگیر با موضوع هالند خواهد بود. سیتی با از دست دادن برخی از اهداف مهم نقل و انتقالات در گذشته، از جذب یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای جوان در فوتبال جهان به وجد خواهد آمد. یک استعداد خیره کننده در نسل فعلی است.

در واقع، در حال حاضر برای هواداران باشگاه غیرممکن است که از احتمال اینکه پپ گواردیولا یک مهاجم مرکزی پرکار را به تیمی سرشار از استعدادهای خلاق تهاجمی اضافه کند، هیجان زده نشوند. دورتموند همچنین خوشحال خواهد شد که جنگ رسانه‌ای را ببیند که از زمان پیوستن هالند از ردبول سالزبورگ، کمی بیش از دو سال پیش، او را احاطه کرده است. مطمئناً آنها دوست داشتند هالند را حفظ کنند و برای ۱۰ سال آینده تیمی پیرامون او بسازند، اما این هرگز اتفاق نمی‌افتاد.

به گزارش دیلی میل، منچسترسیتی در شرایط شخصی، با ارلینگ هالند به توافق رسیده و می‌تواند در هفته آینده قرارداد خود را تکمیل کند. آنها از همان ابتدا می‌دانستند که مینو رایولا (ایجنت هالند) مسیر شغلی بسیار خاصی را برای آخرین اعجوبه خود در نظر گرفته است و سیگنال ایدونا پارک چیزی بیش از یک پله ترقی نیست.

دورتموند هرگز با جدایی او در تابستان ۲۰۲۲ در ازای ۷۵ میلیون یورو (۶۳ میلیون پوند / ۸۳ میلیون دلار) مشکلی نداشت. تنها خواسته آنها این بود که حرکت اجتناب ناپذیر او در سریع‌ترین زمان ممکن و با حداقل هیاهو نهایی شود و به همین دلیل مهلتی تعیین کردند تا کل این ماجرا به نتیجه برسد.

سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند به اسکای اسپورت آلمان گفت: "ما می‌خواهیم هر چه زودتر تصمیم بگیریم. " ما در حال مذاکره هستیم، اما فعلاً چیزی برای گفتن در مورد آن وجود ندارد. من نمی‌خواهم نکات جدیدی را درباره ارلینگ باز کنم. ما یک رابطه بسیار خوب و قابل اعتماد داریم، اما هر چه زودتر تصمیم گیری شود، بهتر خواهد بود. و امیدوارم به موقع باشد."

آیا مصدومیت‌های هالند، باید منچسترسیتی را نگران کند؟

هالند نیز چنین خواهد کرد زیرا شک در مورد تناسب اندام او و مصدومیت‌هایش، منجر به شک در ارزش او در بازار می‌شود. بدیهی است که ۷۵ میلیون یورو در شرایط اقتصادی کنونی برای یک بازیکن ۲۱ ساله که پس از درخشش خیره کننده در سالزبورگ رکوردهای لیگ قهرمانان اروپا را یکی پس از دیگری شکسته است و در ۸۵ بازی برای دورتموند ۸۲ گل مضحک به ثمر رسانده است، پول زیادی نیست.

در حقیقت، هزینه انتقال مانند معامله‌ای برای استعدادهای نسلی بالقوه به نظر می‌رسد. با این حال، هزینه واقعی هر معامله برای هالند زمانی بسیار بالاتر خواهد بود که حقوق او (۵۰ میلیون یورو ناخالص در سال) و حق الزحمه نماینده (به طور بالقوه تا ۷۰ میلیون یورو) در نظر گرفته شود.

رئال مادرید هم این مهاجم را می‌خواهد، اما حاضر نیست با شرایط عوامل نزدیک ارلینگ هالند موافقت کند، زیرا آنها نمی‌خواهند بازیکنان فعلی را که کمتر از هالند درآمد دارند عصبانی کنند. اولاً، آنها نمی‌خواهند خود را بخاطر دستمزد یک بازیکن جوان به خطر بیندازند که رختکن پر از بازیکنان اثبات شده را بی ثبات می‌کند. ثانیاً، مادرید نگران تعداد مصدومیت‌های بدی است که هالند در این فصل متحمل شده است.

به یاد داشته باشید، این باشگاهی است که در سال‌های اخیر به شدت توسط خریدهای فوق ستاره‌ای که به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی آسیب دیده اند، یعنی گرت بیل و ادن هازارد، دچار مشکل است. فلورنتینو پرز، با همه علاقه‌ای که به بیانیه‌های بزرگ در بازار نقل و انتقالات دارد، نمی‌خواهد برای بازیکن دیگری که ممکن است زمان بیشتری را در اتاق درمان بگذراند تا در زمین، پولش را از بین ببرد. البته در این مرحله، باید تاکید کرد که هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد هالند قرار است تا پایان دورانی که باید یک حرفه پرگل و باشکوه باشد، دچار مصدومیت شود.

آیا مصدومیت‌های هالند، باید منچسترسیتی را نگران کند؟

با این حال، با توجه به پول هنگفتی که در این انتقال وجود دارد، نگرانی مادرید جای تعجب ندارد و نه تنها به خاطر مسائل تناسب اندام هالند در این فصل، بلکه همچنین به دلیل نحوه رسیدگی و بحث در مورد آنها در دورتموند، حق با آن هاست. تیم مارکو رز در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ به دلیل مصدومیت‌های پی در پی، آسیب دیده است، این به توضیح اینکه چرا آنها در بوندسلیگا ۹ امتیاز از بایرن مونیخ عقب هستند و حتی نتوانستند از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و متعاقباً توسط رنجرز از لیگ اروپا حذف شدند، کمک می‌کند.

علاوه بر این، آنها به طور غیرمعمولی از مشکلات عضلانی رنج می‌برند، اما اگرچه به امید یافتن توضیحی به این موضوع پرداخته‌اند، اما نمی‌توانند الگویی را ببینند. دورتموند اصرار دارد که هر آسیب باید به صورت جداگانه و به صورت موردی بررسی شود. در مورد هالند، او سه بار به دلیل مشکلات عضلانی از میادین دور بوده و در مجموع ۱۰ بازی را از دست داده است. او همچنین یک مصدومیت ناشی از ضربه به مچ پایش در انجام وظیفه در بازی‌های ملی به دست آورد که او را در نیمه دوم شکست نُه بر صفر نروژ مقابل ارمنستان در ۲۹ مارس مجبور تعویض کرد.

هالند از زمان بازگشت به باشگاه، یک ثانیه از زمان بازی را از دست نداده است و تمام ۹۰ دقیقه دیدارهای این ماه بوندسلیگا را با تیم‌های لایپزیگ، اشتوتگارت و ولفسبورگ انجام داده است. او حتی به عدم گلزنی در پنج بازی، در شکست شش بر یک ولفسبورگ با دبل خود، پایان داد. با این حال، مارکو رز هفته گذشته در حالی که فاش کرد که هالند ممکن است برای بازی مقابل ولفسبورگ مجبور به مصرف مسکن شود، سرش را تکان داد.

او به خبرنگاران گفت: «ارلینگ هنوز نمی‌تواند بدون درد باشد. "عکسی [از مصدومیت مچ پا در بازی با ارمنستان] برای من فرستاده شد؛ پا در زاویه ۹۰ درجه با ساق پا قرار داشت. این بدان معناست که باید چیزی در آنجا شکسته باشد. ارلینگ بسیار حرفه‌ای تلاش کرد تا با تورم مقابله کند و تا بازی بعدی آن را برطرف کرد. اما ممکن است قبل از مسابقه یک قرص کوچک بخورد.

اظهارات رز در دورتموند چندان خوشایند نبود و کهل آنها را "کمی تأسف بار" خواند و در عین حال تاکید کرد که باشگاه تمام اقدامات احتیاطی ممکن را برای سلامتی هالند انجام داده است. او توضیح داد: «ارلینگ همیشه می‌خواهد بازی کند و [تیم پزشکی] همیشه سعی می‌کند تا تماس مناسب با او برقرار کند.»

با این حال، ماهیت دقیق مشکل مچ پا نامشخص است، و باز هم، برداشت رز در مورد این موضوع تنها بر سردرگمی افزوده است، به‌طوری که مربی ظاهراً فاش می‌کند که هالند از انجام اسکن MRI خودداری کرده است. ارلینگ هالند این حس را از دست داده است. او توضیح داد: "شما با بازیکن کار می‌کنید که چگونه با آسیب دیدگی برخورد کنید، چه عکسبرداری با اشعه ایکس انجام دهید یا نه."
اینطور نیست که پسر را در لوله (دستگاه اسکن MRI بسته) قرار دهیم اگر او نخواهد.»

پیشنهاد رز باعث شد تا حدس و گمان‌هایی در مورد اینکه چرا هالند تمایلی به انجام اسکن ندارد و روزنامه آلمانی WAZ ادعا می‌کند که می‌تواند با ترس از به خطر انداختن انتقال تابستانی او مرتبط باشد. در این مرحله، بسیار بعید به نظر می‌رسد، زیرا انتظار می‌رود انتقال او به منچستر تا قبل از پایان ماه نهایی شود. با این حال، تا آن زمان، انتظار می‌رود هالند همچنان به سطح نسبتاً پایین فوتبال خود، ادامه دهد، به خصوص در شرایطی که دورتموند با یک نبرد بزرگ بوندسلیگا با بایرن در این آخر هفته روبرو می‌شود.

در واقع، شایان ذکر است که هالند پس از معاف شدن از وظایف رسانه‌ای در ماه گذشته در نروژ، کاری انجام نداد جز اینکه در توئیتر موضع خود را با بیانیه‌ای کوتاه توضیح دهد.
او نوشت: «چند سال پیش توسط یک کشاورز به من توصیه کرد: بگذار پاهایت حرف بزند و بقیه چیزها درست می‌شود. "باشه گفتم و رفتم."
و البته حق با اوست. او اساساً خود را در مرکز حماسه نقل و انتقالات دو سال است که قرار داده است و هر حرکتی تا درجه n، بررسی می‌شود؛ اما درحالی که ابهامات به طور قابل درک در مورد مسائل مصدومیت هالند در این فصل احاطه شده است، تا زمانی که او به اظهارات خود در زمین ادامه دهد، واقعاً نیازی به حذف او نخواهد بود.

کد خبر 570124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.