ترکیب احتمالی فولاد ایران برابر الغرافه قطر

تیم فوتبال فولاد ایران در پنجمین مصاف آسیایی‌اش از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد با الغرافه دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته پنجم و در چارچوب دور برگشت مسابقات مرحله‌گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۲ نماینده خوزستانی کشورمان در گروه سوم منطقه غرب از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در ورزشگاه ملک‌عبدالله با الغرافه قطر تقابل می‌کند. فولاد ایران در بازی رفت به تساوی بدون گل با این تیم رسیده بود.

گردان حالا دومین گلر موفق ایران در آسیاست

در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شهاب گردان به‌دنبال ثبت چهارمین کلین‌شیت خودش در این فصل از رقابت‌ها است. او پس از کلین‌شیت در مقابل الغرافه و دریافت گل در بازی مقابل شباب‌الاهلی، در دو بازی مقابل آحال نیز گلی وارد دروازه‌اش نشد و با ۱۷ کلین‌شیت دومین پس از سیدمهدی رحمتی بیشترین کلین‌شیت را در بین دروازه‌بانان تیم‌های ایرانی از آن خود کرد؛ او این فرصت را دارد تا آمار خوبش در قفس‌توری دروازه فولاد را برابر الغرافه بهبود ببخشد.

دفاع فولاد مقابل الغرافه هم دبل می‌کند؟

پس از عملکرد خوب خط دفاعی فولاد در چهار تقابل گروهی اخیر و دریافت تنها یک‌گل، مدافعان فولاد در یک آزمون دیگر باید با موسی کولیبالی، عارف آغاسی، وحید حیدریه و مهدی شیری در برابر مهاجمان تیم استراماچونی بایستند تا بتوانند مانند بازی رفت دروازه تیمشان را بسته نگه‌دارند.

خط‌میانی پر صلابت عنابی‌پوشان

جواد نکونام، برای متعادل کردن خط میانی و کمک به مدافعان و تغدیه کردن مهاجم تیمش، یک ترکیب مناسب را در میانه زمین در اختیار دارد؛ باید دید شرایط فولاد در حالی که محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی و آرش رضاوند، برای تیم نکونام آماده کمک به خط دفاعی و تهاجمی تیمشان هستند چگونه خواهد بود. در دیدار برگشت مقابل آحال ساسان انصاری پاس‌گل داد و آیاندا پاتوسی تک‌گل پیروزی‌بخش فولاد را به‌ثمر رساند.

شیمبا بالاخره گل می‌زند؟

فولاد در چهار دیدار قبلی مهاجم گلزن نداشته و شیمبا هم هنوز در این فصل لیگ‌قهرمانان موفق به گلزنی برای تیمش نشده؛ او پس از اینکه جدال دوم مقابل آحال را به‌دلیل محرومیت از دست داد حالا می‌خواهد بازگشتش را با گلزنی جشن بگیرد.

ترکیب احتمالی فولاد ایران مقابل الغرافه قطر

شهاب گردان - موسی کولیبالی - عارف آغاسی - وحید حیدریه - مهدی شیری - محمد آبشک - حمید بوحمدان - ساسان انصاری - آرش رضاوند - آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا.

کد خبر 570114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.