نکونام: در لیگ قهرمانان برای موفقیت به فوق‌ستاره‌ها نیاز است/فریب الغرافه را نمی‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: فریب نتیجه بازی قبلی الغرافه و شکست سنگینشان را نمی‌خوریم؛ فردا کیفیتمان را با یک نتیجه مناسب نشان خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در کنفرانس‌خبری پیش از بازی با تیم فوتبال الغرافه قطر اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم و شرایط گروه ما شرایط ساده‌ای نیست و قطعاً فریب بازی قبل الغرافه را با توجه به نتیجه‌ای که کسب کردند، نخواهیم خورد. پیش از آن بازی الغرافه سرگروه بود و تیمی بسیار با کیفیت و خوبی است. الغرافه بازیکنان خوب و خطرناکی دارد و در ضد حمله بسیار خطرناک است. بازی رفت علی رغم شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم به پیروزی برسیم و حریف خوب دفاع کرد.

وی افزود: بازی فردا یک بازی جدید برای ما است و با تمام تمرکز و توان در زمین حضور پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم یک قدم به صعود نزدیک‌تر شویم و شرایط دست خودمان باشد. فردا با یک تیم خوب، پرمهره و با کیفیت بازی داریم که یک مربی باهوش دارد و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد اما ما به خودمان فکر می‌کنیم تا بتوانیم با تمرکز به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم‌فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: اتفاقات فوتبال همیشه وجود دارد. برزیل در خانه خود در برابر آلمان در جام جهانی شکست سنگینی خورد و اینها همه اتفاقات فوتبال است و هیچ تیمی با چنین اتفاقاتی نه تحقیر و نه کوچک می‌شود و حتی از جام خارج نمی‌شود. این مسائل همه جذابیت‌های فوتبال است. ما توجهی به نتیجه بازی قبل الغرافه نداریم و تمرکزمان روی بازی خودمان است.

نکونام با اشاره به شرایط تیم الغرافه خاطرنشان کرد: تیم الغرافه یک تیم باکیفیت است و خط جلوی این تیم هر لحظه می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. برای بازی فردا نیاز به تمرکز داریم تا بتوانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. در بازی رفت نشان دادیم که یک تیم با کیفیت هستیم و این نشان دادن کیفیت باید همراه با نتیجه باشد.

وی ادامه داد: تجربه بازیکنان در این جام خیلی مهم است اما بازیکنان الغرافه جوانان و بی‌تجربه نیستند و با توجه به اینکه من در قطر بازی کرده‌ام می‌دانم که بازیکنان در این کشور با مربی‌های با تجربه و حرفه‌ای کار می‌کنند و کنار بازیکنان بزرگ بازی می‌کنند و به اندازه کافی تجربه دارند.

سرمربی تیم‌فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در این جام برای رسیدن به موفقیت نیاز به فوق ستاره‌هایی است که در لحظه و ثانیه بتوانند بازی را عوض کنند و این اتفاق برای تیم‌های حاشیه خلیج فارس می‌افتد و از چنین بازیکنانی برخوردار هستند. این تیم‌ها بازیکنانی به خدمت می‌گیرند که کیفیت فنی فوق‌العاده بالایی دارند و با توجه به قراردادهای خوبشان می‌توانند ستاره‌های فوتبال دنیا را به کشورهایشان بیاورند.

نکونام در پایان گفت: فولاد فوتبال ایران از نظر فنی شایستگی‌های خود را نشان داده است و نشان داده که بازیکنان ما بازیکنان باکیفیتی هستند اما در این جام بازیکنان و تیم‌های موفق هستند که از لحظه و ثانیه و اشتباهات حریف بیشترین استفاده را ببرند.

کد خبر 570102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.