مردم اصفهان نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب داشتند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: اگر به طول تاریخ و گذشته مردم اصفهان نگاه کنیم نقش و تاثیرگذاری مردم این استان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و ولایت‌مداری و حرکت در مسیر انقلاب بی‌نظیر و باشکوه بوده است. 

سردار سرتیپ مجتبی فدا عصر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در سالن گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: یاد و خاطره سید حسن بهشتی‌نژاد، امام جمعه موقت اصفهان که در روز ۲۱ ماه رمضان ۶۰ به دست منافقان کوردل به همراه نوه عزیزشان به شهادت رسیدند و شهید سید محمد، احمد حجازی و هشت هزار شهیدی که در گلستان شهدا هستند را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: اگر به طول تاریخ و گذشته مردم اصفهان نگاه کنیم نقش و تأثیرگذاری مردم این استان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و ولایتمداری و حرکت در مسیر انقلاب بی نظیر و باشکوه بوده است. اگر در کنار سایر نیروها ظرفیت ایثارگری و جبهه‌های جنگ را نگاه کنیم مجموعه سپاه و سرداران شهید نقش ویژه‌ای در اداره جنگ و عملیات موفق در طول دفاع مقدس داشتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: سربازان شهید در استان اصفهان و استان‌های دیگر منشأ خیرات و برکات زیادی بودند، استخوان‌بندی سپاه اصفهان از ابتدای انقلاب با راهنمایی و مدیریت سردار حجازی و سرلشکر صفوی و دیگر ظرفیت‌هایی که در استان در قالب پیشکسوتان بودند که خیر مشتاقان عضویت در سپاه با دقت و حوصله و با انسجام بسیار مطلوبی گزینش و سازماندهی و آموزش دیدند و در جبهه‌های مختلف حضور پیدا کردند.

وی گفت: در اولین سالگرد شهید حجازی خاطره این شهید را گرامی می‌داریم به این نباید بسنده کنیم، مسئولیت خطیری که رهبری در قالب جهاد تبیین به صورت فریضه امری واجب به عهده ما نهادند گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و اقدامات و نقش و تأثیرگذاری آنها در طول ۴۳ سال گشته یکی از ظرفیت‌های جهاد تبیین است.

سردار فدا افزود: مبارز سیاسی و مبارزه با رژیم ستم شاهی و زندان‌های این رژیم را شهید حجازی تحمل کردند، اما دست از مبارزه نکشیدند، نقش ویژه‌ای در استحکام سپاه داشتند و در استان‌های دیگر همچون همدان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه شهید حجازی اقدامات ارزنده‌ای داشتند.

وی خاطر نشان کرد: در طول ۱۰ سال فرماندهی مقاومت بسیج شاهد دوران درخشان و سازمان بسیج در عرصه‌های مختلف هستیم در ستاد کل نیروهای مسلح، قطع وابستگی و خودکفایی، رساندن نیروهای مسلح و توان بازدارندگی شهید حجازی نقش چشم‌گیری دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان ادامه داد: امروز ما وظیفه داریم به تاسی از شهدا و با بهره برداری از سبک زندگی و الگو قرار دادن شهدای هشت سال دفاع مقدس ظرفیتی فراهم کنیم که جوانان به واسطه تهاجم شبکه‌های اجتماعی دچار شبهات و اشکال هستند این گونه یادواره‌ها و مجالس در ریل‌گذاری و تشخیص حق و باطل و هدایت جوانان نقش تأثیرگذاری زیادی داشته باشد.

وی گفت: امیدواریم در راستای تقویت روحیه جهادی و انقلابی، ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی را در عرصه عمل گام برداریم.

کد خبر 570092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.