هشدار جاری شدن روان‌آب‌ها و خیزش گردوغبار در شمال و شرق اصفهان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان ناپایداری‌های جوی از امروز تا روز شنبه را همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش تندباد در استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی دانست و گفت: جاری شدن روان‌آب‌های محلی، خیزش گردوغبار، برخورد صاعقه و اختلال در تردد در جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی از امروز تا اوایل روز شنبه همراه با رگبار و رعدوبرق، وزش تندباد و باد موقتی در سطح استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی است.

وی با اشاره به پیش‌بینی جاری شدن روان‌آب‌های محلی و نقطه‌ای در استان، افزود: خیزش گردوغبار، برخورد صاعقه و اختلال در تردد در جاده‌های کوهستانی در مناطق شمال و شرق به دلیل کاهش میدان دید دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: لازم است به مواردی چون اجرای طرح‌های پیشگیری از سیل، رعایت نکات ایمنی در ترددهای جاده‌ای، خودداری از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی، چرای دام در ارتفاعات و توقف در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها در مناطق تحت تأثیر سیل توجه کرد همچنین استحکام‌بخشی سازه‌ها، حفاظت از تأسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی در مناطق تحت تأثیر گردوخاک نیز در این مدت ضروری خواهد بود.

کد خبر 570087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.