جوان تا جلوان، جاده معلق اصفهان/استفاده از مدل‌های جدید برای حفظ بازار اراک

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته‌ خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا" آخرین وضعیت خط ۲ متروی اصفهان"، "بهره‌گیری از مدل‌های جدید برای حفظ بازار تاریخی اراک"، "جوان تا جلوان، جاده معلق اصفهان"، "جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اهواز توسط ۱۳ تیم زنده‌گیری"، "فعالیت متروی اصفهان در روزهای جمعه"، "اطلس کودکان برای شهر بندرعباس آماده می‌شود"، "بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر اصفهان"، "احداث نخستین پیاده راه شرق تبریز در شهرک باغمیشه"، "تبدیل منطقه ۲ به نقطه برخوردار شهر" و"انتصاب جدید در شهرداری یزد"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

خط ۲ متروی اصفهان به کجا رسید؟

خط ۲ متروی اصفهان به کجا رسید در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

تفکر ایجاد قطار شهری در اصفهان به زمان احداث ذوب‌آهن اصفهان در دهه ۱۳۴۰ بازمی‌گردد و پس از آغاز عملیات عمرانی خط یک در سال ۱۳۸۰، سرانجام احداث خط دو از سال ۱۳۹۵ آغاز شد.

بهره‌گیری از مدل‌های جدید برای حفظ بازار تاریخی اراک

"بهره‌گیری از مدل‌های جدید برای حفظ بازار تاریخی اراک" یکی از اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

علیرضا کریمی، شهردار اراک با تاکید بر بهره‌گیری از مدل‌های جدید برای حفظ بازار تاریخی این کلانشهر، گفت: شهرداری در بودجه سال ۱۴۰۱، اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان برای بازار در نظر گرفته و نیازمند است که اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف نیز اهتمام بورزند تا با استفاده از مدل‌های جدید حفظ و نگهداری، این مجموعه با ارزش تاریخی شهر حفظ شود.

جوان تا جلوان، جاده معلق اصفهان

"جوان تا جلوان، جاده معلق اصفهان" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

"جوان" به مثابه نقطه مرگ و پایانی شهر اصفهان و مرکز اتصال محله جلوان به شهر است که با مزارع خشک و بیابانی احاطه شده است و انتهای آن به نقطه کوری می‌رسد که به‌رغم نیمه‌مسدود شدن مسیر برای جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در این جاده ناایمن، همچنان شاهد دور زدن تریلری‌ها برای این راه میان‌بر شهری هستیم.

جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب توسط ۱۳ تیم زنده‌گیری

از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش "جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب توسط ۱۳ تیم زنده‌گیری" بود.

محمود ثابت‌قدم، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز با بیان اینکه تاکنون تعداد قابل قبولی از سگ‌های بلاصاحب این شهر جمع‌آوری شده‌اند، گفت: عملیات جمع‌آوری توسط ۱۳ تیم زنده‌گیری در حال انجام است؛ عملیات زنده‌گیری سگ‌ها توسط ۱۳ تیم عملیاتی که به مناطق هشت‌گانه شهرداری اهواز معرفی شده‌اند در حال انجام است، پس از زنده‌گیری سگ‌ها برای نگهداری و عقیم سازی به سایت صفیره منتقل می‌شوند.

متروی اصفهان روزهای جمعه فعال می‌شود

" فعالیت متروی اصفهان در روزهای جمعه " هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: بر اساس تاکید و دستور شهردار اصفهان، از جمعه هفته جاری (دوم اردیبهشت‌ماه) خط یک متروی اصفهان به صورت آزمایشی سرویس‌دهی به شهروندان را انجام خواهد داد.

اطلس کودکان برای شهر بندرعباس آماده می‌شود

"اطلس کودکان برای شهر بندرعباس آماده می‌شود" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس با بیان اینکه طرح و برنامه مدون برای رسیدن به استانداردهای لازم جهت دریافت نشان شهر دوستدار کودک از سازمان یونیسف را به کار خواهیم بست، اظهار کرد: طرح و برنامه مدون برای رسیدن به استانداردهای لازم جهت دریافت نشان شهر دوستدار کودک از سازمان یونیسف را به کار خواهیم بست.

بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر اصفهان

"بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر اصفهان" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان ضمن تشریح برنامه‌های عمرانی شهرداری، گفت: در بودجه سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر و ۵۶ میلیارد تومان برای تعمیر و نگهداری ابنیه در نظر گرفته شده است.

احداث نخستین پیاده‌راه شرق تبریز در شهرک باغمیشه

خبر "احداث نخستین پیاده‌راه شرق تبریز در شهرک باغمیشه" نظر مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو اخبار پربازدید خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

میر علی اصغر نساج غازانی، شهردار منطقه پنج تبریز با بیان اینکه پیاده‌راه خیابان شهریار شهرک باغمیشه به طول یک کیلومتر و عرض ۲۲ متر، حد فاصل میدان اطلس تا میدان ارغوان به اجرا در می‌آید، گفت: در این پروژه علاوه بر مسیر پیاده راه، دوچرخه سواری و خودروی برقی، سایر عناصر محیطی مانند نصب المان، مبلمان شهری و مناسب سازی برای استفاده نابینایان و افراد کم توان نیز پیش‌بینی شده است.

منطقه ۲ به نقطه برخوردار شهرتبدیل می‌شود

" تبدیل منطقه ۲ به نقطه برخوردار شهر" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: منطقه دو شهرداری ظرفیت بسیار خوبی برای کلانشهر اصفهان است، لذا با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات لازم برای برخوردار شدن این منطقه را انجام می‌دهیم.

انتصاب جدید در شهرداری یزد

"انتصاب جدید در شهرداری یزد" از دیگر عناوین پربازدید خبری خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد در حکمی «امیر شاکری» را به سمت سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری منصوب کرد و در متن حکم خود آورد: «مدیریت عامل اصلی و حیات‌بخش هر سازمان و نهادی است و مدیریت شهری در شهرها، عهده‌دار موضوعات مرتبط با حیات شهری است و ایجاد شهری مناسب زندگی حال و آینده شهروندان، در واقع ایجاد شهر پایدار، مأموریت خطیر و الزام‌آور مدیریت شهری محسوب می‌شود.»

کد خبر 570085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.