عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از آمادگی آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان در شب‌های قدر تا پاکسازی حاشیه‌های شهر گرگان و راه‌اندازی میدان میوه شهرداری بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نرخ جدید کرایه حمل‌ونقل درون شهری ساوه

علی‌اصغر آرمیده، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساوه گفت: از امروز پنجشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ جدید کرایه تاکسی، اتوبوس و آژانس‌های درون شهری با تصویب شورای شهر ساوه و تأیید کمیته انطباق فرمانداری ابلاغ و اجرایی شد.

آمادگی آتش‌نشانی شهرداری رفسنجان در شب‌های قدر

علی رمضانی‌نژاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ضمن اعلام تمهیدات آتش‌نشانی رفسنجان به مناسبت شب‌های قدر از مسئولان مراکز تجمعی درخواست کرد تا به ایمنی این مراکز توجه کنند.

آغاز بهسازی محور امام رضا (ع) شریف‌آباد

محسن پارسا، شهردار شریف‌آباد گفت: به منظور سهولت تردد خودروهای عبوری از محور ترانزیتی شرق کشور، عملیات بهسازی روکش آسفالت محور امام رضا (ع) در محدوده شهر شریف‌آباد پاکدشت آغاز شد.

پاکسازی گسترده زمین‌های خالی و حاشیه‌های شهر گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از انجام عملیات گسترده علف تراشی سنتی و مکانیزه، تسطیح و پاکسازی زمین‌های خالی و حاشیه‌های سطح شهر گرگان خبر داد.

راه‌اندازی میدان میوه شهرداری بیرجند

حسین دلپسند، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: کاهش قیمت و افزایش کیفیت میوه مورد نیاز مردم از اهداف راه‌اندازی میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری و یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان است که با منافع عده‌ای همخوانی ندارد.

ساماندهی ارگ تاریخی گوگد

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد گفت: با وجود اینکه ارگ تاریخی «گوگد» متعلق‌به بخش خصوصی است، در راستای زیباسازی محوطه اطراف ارگ، ساماندهی، چمن‌کاری، گل‌کاری بلوار، تأمین آب و آبیاری بارانی فضای سبز اقدامات خوبی انجام شده است.

آغاز عملیات مبارزه با آفت پسیل زیتون در سمنان

سیدمحمد قاسمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از سم‌پاشی درختان زیتون علیه آفت پسیل خبر داد.

افزودن ۶۰۰ مخزن زباله جدید به چرخه خدمات شهری اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر در راستای نوسازی سیستم مکانیزه جمع‌آوری زباله ۶۰۰ مخزن جدید با اعتبار سه میلیارد تومان را به چرخه خدمات شهر اضافه کرد و برای سال ۱۴۰۱ نیز جهت نوسازی مخازن جمع‌آوری زباله، مبلغ پنج میلیارد تومان تخصیص داده است که پیش بینی می‌شود با این مبلغ بتوان حدود هزار مخزن دیگر نوسازی کرد.

معافیت رانندگان سرویس قزوین از پرداخت هزینه صدور مجوز

محمدرضا وثوق‌نیا، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از معافیت رانندگان سرویس مدارس از پرداخت هزینه برای فعالیت در ایام پایانی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ خبر داد.

کد خبر 570081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.