مهم‌ترین دلایل ترافیک سنگین در شهر اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس برای تسهیل در رفت‌وآمد مردم شبانه روز تلاش می‌کند، مهم‌ترین دلایل وجود ترافیک سنگین در برخی از ساعات روز و شب در شهر اصفهان را تشریح کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص ترافیک سنگین در برخی از ساعات روز و شب در شهر اصفهان، اظهار کرد: پلیس برای تسهیل در رفت‌وآمد مردم شبانه روز تلاش می‌کند اما روان‌سازی ترافیک به ابزار، تجهیزات و مدیریت نیاز دارد و لازم است برای توسعه و رونق بیشتر حمل و نقل عمومی کلان‌شهر اصفهان فکری اساسی و عاجل شود.

وی افزود: ترافیک سنگین خیابان‌های شهر اصفهان در برخی از ساعات روز مانند صبح و ظهر به علت تقاضای بالای سفرها و عدم اعمال صحیح طرح‌های ترافیکی نظیر طرح زوج و فرد است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان یکی از دلایل ترافیک سنگین در سطح شهر اصفهان را تردد خودروهای تک‌سرنشین دانست و ادامه داد: تداخل ساعات کار ادارات و مدارس نیز از دیگر دلایل ترافیک سنگین در اصفهان است.

وی اشکال هندسی در برخی معابر مانند برخی از مسیرهای دوچرخه که بدون نظر پلیس احداث شده است را مزید بر علت دانست و خاطرنشان کرد: برای مسیرهای غیرکارشناسی دوچرخه بیش از شش ماه است که جلسات کارشناسی بدون اقدام گرفته می‌شود.

کد خبر 570047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.