اعتراف سارق مسلح طلافروشی به قتل

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعتراف عامل سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در خیابان رباط شهر اصفهان به قتل راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید، خبر داد.

سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از دستگیری سارق مسلح توسط طلافروشی توسط مأموران کلانتری ۲۷ شهرستان اصفهان و تحویل وی به مأموران انتظامی، تحقیقات تخصصی از وی صورت گرفت. در ابتدا مأموران یک دستگاه خودروی سواری پراید که سارق به وسیله آن در محل وقوع سرقت حاضر شده بود را کشف کردند که صندلی آن آغشته به خون بود.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته انجام شده مشخص شد خودرو مسروقه است، افزود: در ادامه مأموران متوجه شدند که روز قبل از سرقت فردی با مراجعه به کلانتری مفقود شدن یک راننده خودرو با مشخصات خودرویی که سارق با آن به محل سرقت آمده بود را اعلام کرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با به دست آمدن این اطلاعات مأموران تحقیقات تخصصی خود را از متهم آغاز کردند و وی در نهایت به قتل راننده خودرو اعتراف و اظهار کرد که روز گذشته سوار بر خودرو شده و قصد سرقت آن را داشته است که با مقاومت راننده مواجه می‌شود و به همین خاطر با شلیک چند گلوله او را قتل رسانده و جسد را در بیابان‌های اطراف شاهین‌شهر رها کرده است.

درستکار خاطرنشان کرد: مأموران با راهنمایی متهم در محل مذکور حضور یافتند و جسد فرد مقتول کشف شده را با ملاحظات لازم تحویل پزشکی قانونی دادند. در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم به اتهام قتل راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و سرقت مسلحانه از یک طلافروشی، جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 570043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.