پذیرش بیش از ۵ هزار فوتی در آرامستان‌های قزوین

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین از پذیرش و خاکسپاری ۵۸۷۲ فوتی خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴۲۵ نفر آقا و ۲۴۴۷ نفر خانم بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارائه خدمات به خانواده‌های متوفیان در شهرها از وظایف شهرداری‌ها عنوان شده و سازمان آرامستان‌های شهرداری وظیفه خدمات‌دهی به خانواده‌های عزادار، از زمان ورود متوفی به آرامستان تا زمان خاکسپاری و مراجعات بعدی را بر عهده دارد. توسعه آرامستان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از دیگر وظایف سازمان آرامستان‌های شهرداری است. سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین طی دو سال اخیر و با توجه به اوج شیوع کرونا، تلاش کرد خدمات مطلوب و استانداردی به شهروندان قزوین ارائه دهد.

سعید عظیمی‌صدر اظهار کرد: این سازمان در سال ۱۴۰۰، ۵ هزار و ۸۷۲ متوفی را پذیرش کرده و برای تسهیل در امور خدمات مناسبی به شهروندان در آرامستان ها ارائه شده است.

وی افزود: از مجموع تعداد درگذشتگان ۳۴۲۵ نفر مرد و ۲۴۴۷ نفر زن بوده‌اند که ۳ هزار و ۴۱۲ نفر بالای ۶۵ سال سن داشته‌اند، در این بین، یک هزار و ۸۳۰ نفر مرد و یک هزار و ۷۳ نفر از متوفیان زن هستند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین از انتقال ۳۳۵۲ متوفی به حومه شهر قزوین و سایر شهرستان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۹۷۸ نفر مرد و یک هزار و ۳۷۴ نفر زن بوده‌اند.

عظیمی‌صدر تاکید کرد: سازمان آرامستان‌ها به منظور تسهیل در امور مردم از نظر زیرساختی و خدماتی، تلاش‌های مضاعفی انجام داده است.

کد خبر 570032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.