ساخت هزار واحد مسکن مددجویی جدید در اصفهان تا پایان سال

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای ساخت هزار واحد مسکومی جدید و تکمیل ۷۷۷ پروژه مسکن مددجویی نیمه‌تمام سال گذشته تا پایان امسال خبر داد.

سیدمصطفی انوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) در تأمین مسکن مددجویان اظهار کرد: در سال گذشته کلنگ هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی مددجویان اصفهانی با مشارکت خیران و نیکوکاران به زمین زده شد.

وی تأمین مسکن را از نیازهای اساسی نیازمندان دانست و افزود: مجموع این تعداد واحد مسکونی در قالب هشت تفاهمنامه با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف به صورت هم افزایی منعقد و ۹۲۰ مورد در سال گذشته به طور کامل به بهره برداری رسید.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به تکمیل پروژه‌های احداث مسکن مددجویان خاطرنشان کرد: پروژه‌های مسکونی سال قبل با اعتباری بیش از ۷۳ میلیارد تومان تاکنون انجام شد که ۷۷۷ واحد در حال ساخت نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد تا نیمه اول امسال تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

انوری با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای احداث هزار مورد مسکن جدید در سال جاری، گفت: سال گذشته ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با سرانه ۳۰ میلیون تومانی و کمک‌های بلاعوض تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید و احداث به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

کد خبر 570013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.