ترافیک نیمه‌سنگین در چالوس/تردد روان در اکثر جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در جاده چالوس و محور فیروزکوه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: درحال‌حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور، شاهد ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل نساء تا سه راهی دیزین و محدوده‌های تونل کندوان و سیاه‌بیشه هستیم. همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده گیلاوند نیز پرحجم اما روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک آزادراه کرج-قزوین در محدوده‌های مهرشهر، حصارک و گلدشت نیز پرحجم اما روان است، افزود: در سایر جاده‌های کشور مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد به آرامی در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی جاده‌ها، تصریح کرد: هیچ مشکل و پدیده جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده و تنها توصیه به رانندگان این است که با توجه به گرمای هوا در هنگام رانندگی به ویژه در جاده‌های کویری حتماً دقت کافی به مسیر داشته باشند و استراحت کنند.

شیرانی خاطرنشان کرد: مسافران و رانندگان قبل از آغاز سفر با شماره تلفن ۱۲۰ تماس بگیرند و با اطلاعات به دست آمده از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها، بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر خود انجام دهند.

به گزارش ایمنا، روز گذشته آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس دارای ترافیک سنگین بوده است و تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده بود.

کد خبر 570007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.