توجه به رفع مشکلات احصا شده شهروندان در کمیته نظارتی شورای ششم

رئیس‌ کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان، جزئیات مشکلاتی را که از چهار منطقه شهرداری در کمیته نظارتی شورای‌ ششم اصفهان بررسی و احصا شده است، تشریح کرد.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته‌نظارتی در تعدادی از مناطق شهرداری اصفهان، اظهار کرد: مطابق جدول ارائه شده در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در چهار منطقه هشت، سه، ۱۰ و ۹ جلسه کمیته نظارتی تشکیل شد. منطقه‌هشت با تعداد ۳۴ ارباب رجوع تعداد بالای مراجعه کننده را داشته است و منطقه ۱۰ با تعداد ۱۵ ارباب رجوع، منطقه ۹ با تعداد ۱۲ ارباب رجوع و منطقه سه با تعداد پنج ارباب رجوع در رتبه‌های بعدی متقاضیان ثبت‌نام در سامانه کمیته‌نظارتی شورای اسلامی شهر قرار دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر مباحث منطقه هشت در مورد تفکیک، شهرسازی و محاسبات بوده است، ادامه داد: در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بیشترین فراوانی ارباب‌رجوع در بخش شهرسازی و تخفیف در مورد عوارض و محاسبات شهرداری بوده است.

رئیس‌کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بیشترین مباحث و موضوعات احصا شده در منطقه ۹ شهرداری در بخش کاربری‌های موجود در منطقه بوده؛ برای مثال کاربری گستره ویژه و مباحث شهرسازی مانند اولویت‌بندی‌ها و پرونده‌های ماده ۱۰۰ بیشترین فراوانی را در منطقه ۹ داشته است.

وی با تاکید بر اینکه پرونده‌های منطقه سه در خصوص مباحث عمرانی و خدمات‌شهری بود، خاطرنشان کرد: در منطقه سه، گزارشی در مورد میزان تحقق بودجه در سال ۱۴۰۰ و ردیف‌های تخصیص یافته در سال ۱۴۰۱ بود و موضوعاتی از جمله پارکینگ‌های عمومی و پروژه‌های مشارکتی در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاج‌رسولی‌ها درخصوص اعطای بسته تشویقی ۳۵ درصدی ساخت و ساز، گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان مصوبه‌ای در راستای اعطای بسته تشویقی ۳۵ درصدی برای پرداخت نقدی در مورد محاسبات مسکونی و دفتر کار دارد که در آن بیشتر مباحث محاسباتی مطرح شده است.

کد خبر 570005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.