۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
علی نادری از صنعت فرش حداد جدا شد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در سال ۹۹ موفق شد از لیگ دسته یک به لیگ برتر فوتبال ساحلی صعود کند. این تیم در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و با سرمربیگری علی نادری مقام سوم را کسب کرد.

یکی از مشکلاتی که تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با آن روبه‌روست، نداشتن زمین ساحلی استاندارد در شهر اصفهان است‌. لیگ برتر فوتبال ساحلی در سال ۱۴۰۰ به صورت رفت و برگشت برگزار شد و به دلیل اینکه اصفهان زمین ساحلی مناسب نداشت، تیم صنعت فرش حداد مجبور شد میزبانی خود را در یزد برگزار کند که سفرهای متعدد باعث خستگی و آسیب‌دیدگی بازیکنان این تیم شد و آن‌ها در پایان فصل مقام پنجم را کسب کردند.

لیگ برتر فوتبال ساحلی در سال ۱۴۰۱ از اول خرداد ماه شروع می‌شود، اما هیچ‌کدام از مسئولان اصفهان فکری برای زمین ساحلی نکردند و برای این فصل بازیکنان خوب صنعت فرش حداد مانند سعید پیرامون، حسن سهرابی و نظرزاده از این تیم جدا شدند.

به تازگی خبر رسیده که علی نادری سرمربی این تیم به دلیل حضور در تیم ملی فوتبال ساحلی از حضور در تیم صنعت فرش حداد کنارگیری کرده و در ادامه راه به عنوان مشاور در کنار این تیم فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 569998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.