گوشی‌های ریلمی Q5 و Q5 Pro معرفی خواهند شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی Q5 با نمایشگر LCD و ریلمی Q5 Pro با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رفت شرکت ریلمی سه گوشی هوشمند Q5i، Q5 و Q5 Pro را به زودی به صورت رسمی معرفی کند، اما مدل Q5i زودتر از دو مدل دیگر معرفی شد؛ در حال‌حاضر نیز تصاویر تبلیغاتی دو مدل دیگر به اشتراک گذاشته شده است که بعضی از مشخصات این دو دستگاه را تأیید می‌کند.

به نظر می‌رسد که انرژی مورد نیاز گوشی ریلمی Q5 با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۰ واتی نیز بهره می‌برد. برای مقایسه، گوشی ریلمی Q3 نیز با باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار شد، اما قدرت شارژ Q5 در مقایسه با Q3 دو برابر افزایش یافته است. گوشی هوشمند ریلمی Q5 مانند مدل قبلی خود، از صفحه‌نمایش LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد، به نظر می‌رسد ریلمی در طراحی این محصول از ظاهر ریلمی ۹ یا ریلمی ۹ پرو الهام گرفته است.

گوشی ریلمی Q5 Pro به نمایشگر AMOLED E4 سامسونگ با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد که این محصول برای گیمینگ مناسب است، زیرا تاییدیه مسابقه QQ Speed را که با نام GKart نیز شناخته می‌شود را دریافت کرده است. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد و از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی ریلمی Q5 pro در رنگ زرد و سفید عرضه خواهد شد که الگوی شطرنجی نیز در بدنه پشت آن به چشم می‌خورد.

کد خبر 569924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.