برزک نیازمند توجه بیشتر مسؤلان است

رئیس شورای شهر برزک از مسئولان خواست تا با توجه به این منطقه زمینه توسعه منطقه را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سعید حسینی روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه در دیدار با حجت، روحانیون، مدیر و معاونین مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) و مسئولان بخش برزک، وجود بسیاری از مشکلات را به خاطر نبود تقوا دانست و تصریح کرد: در سایه تقوا بسیاری از مشکلات و کمبودهای جامعه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات درمانی و آموزشی در روستاها با حضور پزشکان و معلمان جهادی قابل رفع می‌باشد، افزود: تقوا باعث می‌شود یک پزشک به صورت جهادی با انگیزه خدمت به مردم به دورترین نقاط سفر و به درمان مردم محروم بپردازد.

رئیس شورای شهر برزک نیز به ظرفیت‌ها و استعدادهای فرهنگی، دینی و اجتماعی این منطقه اشاره و اظهار کرد: برزک با تقدیم بیش از ۱۵۰ شهید و تعدادی جانباز و ایثارگر نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشته است.

محمد مهرانفر تصریح کرد: برگزاری اولین نماز جمعه بعد از تهران به دستور امام راحل در بخش برزک به امامت آیت الله موسوی (ره) از مهمترین امتیازات این بخش در ولایی بودن می‌باشد.

رئیس شورای شهر برزک در ادامه به مشکلات جاده‌ای، آب آشامیدنی، کشاورزی، بهداشت و درمان بخش برزک اشاره کرد و افزود: گرچه برای رفع مشکلات جاده‌ای اقداماتی درحال انجام است، ولی به دلیل حادثه خیر بودن مسیر انتظارداریم مسئولان راه و شهرسازی در تعریض و رفع نقاط حادثه خیز تسریع نمایند.

وی، با انتقاد از عدم امکانات مناسب درمانی در روستاهای بخش برزک، یادآورشد: مردم روستای آرنجن به خاطر وجود هفته‌ای یک روز پزشک و کمبود امکانات درمانی، به شدت گلایه مند هستند.

وی همچنین از نماینده ولی فقیه در کاشان خواست با تأمین نیروی انسانی در محضر عقد و ازدواج زمینه تسهیلگری در امر مهم ازدواج را برای مردم برزک رقم بزند.

همچنین امام جمعه منطقه برزک، از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برای حضور در یادواره شهدای روستاهای ورکان، تجره، پنداس و آرنجن، در عصر عید فطر در جوار شهدای گمنام روستای پنداس، دعوت کرد.

کد خبر 569887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.