اعتراض فینالیست‌های جام‌حذفی به محل برگزاری دیدار پایانی/ورزشگاه آزادی را می‌خواهیم!

باشگاه‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از سازمان‌لیگ درخواست کردند فینال جام‌حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران و مشخص‌شدن نساجی مازندران و آلومینیوم اراک به‌عنوان فینالیست‌های جام‌حذفی، سازمان‌لیگ شب گذشته با انتشار خبری ورزشگاه یادگار امام تبریز را به‌عنوان محل برگزاری دیدار پایانی انتخاب کرد؛ انتخابی که به مذاق دو تیم فینالیست خوش نیامد و نسبت به آن با انتشار بیانیه‌هایی از سازمان‌لیگ درخواست کردند ورزشگاه آزادی را به‌عنوان ورزشگاه فینال جام‌حذفی مشخص کنند.

نامه نساجی به‌شرح زیر است:

سازمان لیگ فوتبال ایران شب گذشته اعلام کرد دیدار نهایی جام‌حذفی بین نساجی و آلومینیوم روز هفتم اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که با توجه به بعد مسافت تبریز تا شهرهای اراک و قائمشهر، هر دو باشگاه درخواست دارند بازی فینال هم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود تا از خطرات احتمالی سفر هواداران‌شأن برای این سفر جلوگیری شود.

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرد باشگاه نساجی این درخواست را به سازمان‌لیگ ارسال کرده است.

همچنین نامه باشگاه آلومینیوم اراک نیز به این ترتیب است:

باشگاه آلومینیوم اراک معتقد است برگزاری فینال به دلیل مسافت طولانی برای هر دو تیم و هوادارانشان تا شهر تبریز، بالا رفتن هزینه‌ها، خطرات جاده‌ای و همچنین استفاده از ظرفیت هواداران در ورزشگاه آزادی، بهتر است این دیدار در تهران برگزار شود.

اما سازمان‌لیگ هم به‌سرعت به این موضوع واکنش نشان داد و امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام‌حذفی در خصوص درخواست باشگاه‌های نساجی و آلومینیوم اراک برای تغییر محل برگزاری فینال جام‌حذفی از ورزشگاه یادگار امام تبریز به آزادی تهران اظهار داشت: این درخواست مشغول بررسی است و سازمان‌لیگ هم پس از بررسی جوانب جواب باشگاه‌ها را خواهد داد.

مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی افزود: هیأت رئیسه سازمان لیگ تصمیم گرفته بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود. این تصمیم تاکنون تغییر نکرده اما با توجه به بعد مسافت شهرهای اراک و قائمشهر تا تبریز، طبیعی است که دو باشگاه چنین درخواستی را ارائه کنند. ما هم آن را بررسی خواهیم کرد.

باید دید در نهایت از میان ورزشگاه آزادی تهران و یادگار امام تبریز یا حتی گزینه‌های دیگری مانند ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان کدام یک به‌عنوان محل برگزاری دیدار پایانی جام‌حذفی فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ انتخاب خواهد شد.

کد خبر 569865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.