ایجاد انگیزه در شهروندان چابهاری با المان‌های بومی و محلی

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: المان بومی زیبایی محیط شهری را به همراه دارد و باعث آرامش روحی و روانی در شهروندان می‌شود.

رحیم جدگال در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: المان بومی زیبایی محیط شهری را به همراه دارد و باعث آرامش روحی و روانی در شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: اعمال سلیقه در طراحی المان‌های سطح شهر سبب به وجود آمدن ناسازگاری بین شاخص‌های مؤثر بر بهبود و ارتقای سطح کیفیت محیطی و الگوهای رفتاری شهروندان شده است، اگر طراحی زیبای مبلمان مورد نیاز در فضای شهری صحیح باشد، سبب می‌شود عموم شهروندان از آن استفاده مطلوب داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: با ایجاد المان‌های بومی و محلی مناسب توسط شهرداری در سطح شهر باعث دستیابی به پایداری نسبی با حضور فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برآمده از الگوهای رفتاری شهروندان و تبدیل فضای شهری به محیطی پویا و فعال با نگرش عمیق به ارزش‌ها خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه چابهار یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری و توریستی کشور و استان است که از نظر گردشگری مورد توجه قرار دارد و سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به شهر چابهار سفر می‌کنند و وجود المان‌های بومی مورد استقبال گردشگران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 569840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.