۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
نیوکاسل همسطح منچسترسیتی و PSG!

هافبک کلاغ‌ها، تیمش را همسطح منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن می‌داند و آرزو دارد که قراردادش را با نیوکاسل تمدید کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «جونجو شلوی» هافبک نیوکاسل می‌گوید که این باشگاه به‌زودی به باشگاهی بزرگ تبدیل خواهد شد که در سطح منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و برای عناوین بزرگی رقابت خواهد کرد.

کنسرسیومی به رهبری عربستان‌سعودی در ماه اکتبر باشگاه را از «مایک اشلی» خرید و قول داد کلاغ‌ها را به تیمی تبدیل کند که قادر به رقابت با لیگ برتر و بزرگان اروپایی باشد. انتصاب «ادی هاو» به عنوان سرمربی و سرمایه‌گذاری قابل توجه روی بازیکنان در ژانویه، به دور کردن باشگاه از منطقه سقوط کمک کرده است؛ اما شلوی می‌گوید: این تنها شروع کار است.

شلوی معتقد است برای تأثیری که هاو از زمان جایگزینی استیو بروس داشته، شایسته ستایش است و مربی سابق بورنموث به پرورش روحیه تیمی قوی کمک کرده است.

جونجو گفت: «زندگی در اینجا را دوست دارم؛ نیوکاسل مکانی عالی برای زندگی است. معمولاً فقط تمرین می‌کنم، اما آرام هستم. همه در باشگاه به یک جهت می‌روند؛ رفاقت در باشگاه چیزی است که قبلاً ندیده بودم. تا به حال مربی‌ای مثل این نداشتم؛ اولین کاری که انجام داد، این بود که به همه یک برگه داد تا نام همسر و بچه‌هایشان را بنویسند، به اضافه تولد همه ما. او می‌خواهد همه چیز را درباره همه بداند؛ می‌خواهم برای جبران کارهای او، هر کاری انجام دهم.

در برخی از باشگاه‌ها اگر بازی نمی‌کنید، افت پیدا می‌کنید. بازیکنان می‌توانند گاهی اوقات تمرین را کنار بگذارند، اما در نیوکاسل آن‌هایی که بازی نمی‌کنند در تمرین روز بعد حاضر هستند؛ در حالی که بقیه بهبود می‌یابند، آن‌ها احتمالاً بهتر از بازیکنانی هستند که مثلاً روز قبل بازی کرده‌اند.»

هافبک سابق سوانسی و لیورپول در پاسخ به پرسشی درباره جاه‌طلبی‌های باشگاه، گفت: هیچ محدودیتی برای دستاوردهای آن‌ها وجود ندارد؛ این باشگاه بزرگ خواهد بود. من از PSG و منچسترسیتی صحبت می‌کنم؛ این زمان می‌برد و این یک "روند ساخت" است، اما نیوکاسل می‌تواند به اوج برود. همه ما فقط باید صبور باشیم. تنها چیزی که می‌خواهم این است که بخشی از این روند باشم.

شلوی؛ چشم به راه قرارداد جدید

شلوی عزم خود را برای تحت تأثیر قرار دادن هاو برای امضای قرارداد جدید در سنت جیمز پارک و ایفای نقش خود در تحول باشگاه ابراز کرده است. این بازیکن ۳۰ ساله که در سال ۲۰۱۶ از سوانسی به نیوکاسل پیوست، فصل آینده وارد ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود خواهد شد.

او گفت: «می‌خواهم به باشگاه نشان دهم که چند سال دیگر توانایی دارم. اگر احساس می‌کنم دیگر نمی‌توانم در این سطح بالا بازی کنم، با خوشحالی دست‌هایم را بالا می‌گیرم و می‌گویم شایستگی حضور در اینجا را ندارم، اما می‌خواهم تا زمانی که بتوانم بمانم و بخشی از آن باشم.»

کد خبر 569832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.