حمایت ۴۸ میلیاردی از مددجویان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به ادامه طرح پویش اطعام مهدوی در هفته اکرام ایتام و شب‌های قدر گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم به دست نیازمندان برسد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال طی کمتر از ۱۸ روز بیش از ۴۶۰ هزار پرس غذای گرم در ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی طبخ و حدود ۷۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۸ میلیارد تومان با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری بین خانواده‌های زیرپوشش توزیع شده است.

وی همراهی مردم استان اصفهان را با برنامه‌های این نهاد در ایام ماه رمضان قابل ستایش دانست و افزود: پیش‌بینی می‌شود با کمک خیران و مردم در پویش اطعام مهدوی تا پایان ماه میهمانی خدا ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم به دست نیازمندان برسد و سفره‌های ایتام و خانواده‌های تحت پوشش را پربرکت کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به تداوم پویش اطعام مهدوی در هفته اکرام ایتام و شب‌های قدر گفت: مردم استان می‌توانند در این ایام معنوی به عشق ابوالایتام؛ امام علی (ع) و کریم اهل بیت؛ امام حسن مجتبی (ع) برای همراهی در طرح اکرام ایتام و محسنین با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را به عهده بگیرند.

کد خبر 569812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.