کشورهای سازش‌کار با اسرائیل دنبال ثبات در منطقه نیستند

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: کشورهای سازشکار با اسرائیل دنبال ثبات در منطقه نیستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی سه‌شنبه شب گفت: حکومت امارات، بحرین و عربستان تحت عنوان صلح و ثبات منطقه، دست به عادی سازی روابط با اسرائیل زدند.

الحوثی ادامه داد: حکومت‌هایی که روابط خود را با اسرائیل عادی کرده‌اند، بر این باورند که امتیاز دادن به هر نحوی، اگر در راستای منافع اسرائیل و آمریکا باشد، خوب است، اما در قبال دیگر کشورها به جز دولت واشنگتن و تل‌آویو رفتاری وحشی‌گونه دارند و حاضر به کوتاه آمدن از مواضع خود نیستند.

وی با اشاره به اینکه این کشورها، زورگو بوده و به دنبال صلح و ثبات برای امت اسلامی نیستند، افزود: بلکه این کشورها، فتنه‌انگیزی را تأمین مالی کرده‌اند و با رسانه و نفوذ سیاسی در صدد حمایت از آن هستند.

الحوثی با تأکید بر اینکه کشورهای سازشکار منطقه دشمن ملت‌های مخالف اسرائیل از جمله یمن هستند، اظهار کرد: سازش‌کاران نسبت به مجاهدان فلسطینی بد هستند و با آنان خصومت دارند و در رسانه‌های خود آنها را تروریست می‌خوانند.

رهبر انصارالله با اشاره به تحولات اخیر در مسجدالاقصی، حمله به این مکان مقدس و نمازگزاران آن را نشان دهنده دشمنی اسرائیل با اسلام و مقدسات آن دانست.

اظهارات الحوثی پس از آن بیان می‌شود که اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی پس از آغاز ماه مبارک رمضان به‌شدت متشنج است.

در پی درگیری نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در شمال و غرب نابلس، ۲۷ فلسطینی زخمی شدند.

در روزهای اخیر و در یورش نظامیان اشغالگران صهیونیست با فلسطینیان، بیش از ۱۶۰ نفر زخمی شده‌اند و در ۱۵ روز اخیر بیش از ۲۰ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

هفت نفر از شهدای فلسطینی مربوط به درگیری‌های پنجشنبه و جمعه گذشته هستند.

کد خبر 569740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.