افزایش نظارت شهرداری بر کیفیت خدمات شهری

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه نظارت بر کیفیت انجام اقدامات عمرانی و خدمات شهری افزایش پیدا می‌کند، گفت: به کسبه و شهروندانی که به هر نحو زیبایی بصری شهر را بر هم می‌زنند در مرحله اول تذکر داده می‌شود و در مراحل بعد برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _چهارشنبه سی‌ویکم فروردین‌ماه_ در جلسه‌ای با کارکنان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن فصل تابستان و سفر مسافران و گردشگران به استان، باید فضایی به منظور رفاه و جذب بیشتر مسافران و گردشگران فراهم شود.

وی افزود: فضاسازی در پارک‌ها، نصب المان‌های مناسب و رنگ‌آمیزی جوی‌ها و جداول باید به گونه‌ای انجام شود که آمادگی شهر برای استقبال از مسافران تابستانی افزایش پیدا کند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه نظارت بر کیفیت انجام اقدامات عمرانی و خدمات شهری باید افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: به کسبه و شهروندانی که به هر نحو زیبایی بصری شهر را بر هم می‌زنند در مرحله اول تذکر داده می‌شود و در مراحل بعد برخورد می‌شود.

نجفی با بیان اینکه توسعه فضاهای سبز شهری به ویژه در بلوار جهاد میرآباد غربی باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: فضای مناسب بازی برای کودکان در منظریه وجود ندارد؛ بنابراین نیاز است زمین‌هایی در منظریه شناسایی و تسطیح شده و فضایی مناسب برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان فراهم شود.

کد خبر 569727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.