میز خدمت مدیریت شهری اصفهان به نماز جمعه می‌آید

رییس اداره هماهنگی و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان برای نخستین بار میز خدمت را جهت بررسی مشکلات شهروندان در حاشیه نماز جمعه این هفته (دوم اردیبهشت‌ماه) دایر خواهد کرد.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه شعار «اصفهان من، شهر زندگی» زمانی محقق می‌شود که تعامل مدیران شهری با مردم افزایش یابد و دسترسی شهروندان به مسئولان راحت‌تر باشد، اظهار کرد: ارائه خدمت به مردم و ارتقای خدمات‌رسانی از مهم‌ترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.

وی با بیان اینکه روز جمعه _دوم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه مراسم نماز جمعه میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور مدیران شهری اصفهان از ساعت ۱۲ تا ۱۵ دایر می‌شود، افزود: با توجه به اینکه برخی شهروندان امکان مراجعه به شهرداری و شورای اسلامی شهر را ندارند، میز خدمت فرصت مغتنمی برای بیان و بررسی مشکلات آنها است.

رئیس اداره هماهنگی و ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: روز جمعه در میز خدمت شهرداری مدیران ۹ منطقه شهرداری از جمله مناطق یک، سه، چهار، پنج، شش، هفت، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ به همراه معاونان خود همچنین اعضای کمیته‌های نظارتی شورای اسلامی شهر مرتبط با منطقه تحت نظارت، برای بررسی مشکلات شهروندان حضور دارند که با توجه به فضای تبلیغاتی مشخص شده، هر شهروند با مدیر منطقه محل سکونت خود مسائل را در میان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه در میز خدمت دیگر، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان برای پاسخگویی به شهروندانی که درخواست ملاقات حضوری با آنها را دارند، حضور خواهند داشت و به مشکلات رسیدگی خواهند کرد، گفت: این اقدام در نماز جمعه شمال شهر و خوراسگان نیز انجام شده است و باز هم انجام خواهد شد.

امینی با بیان اینکه میز خدمت مدیریت شهری اصفهان روز جمعه در ابتدای ورودی مصلی از سمت خیابان مصلی دایر خواهد شد و فضاسازی مربوطه نیز انجام می‌شود، گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص زمان و مکان برقراری میز خدمت از طریق فضای مجازی و ارسال پیامک به شهروندان انجام خواهد شد، لذا از شهروندان دعوت می‌کنیم با مراجعه به میز خدمت مشکلات خود را به طور مستقیم با مدیران شهری در میان بگذارند.

کد خبر 569707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.