توسعه شهر لاهیجان با اجرای پروژه‌های عمرانی

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: در منطقه بکر و زیبای حاجی‌آباد، چندین هکتار زمین وجود دارد که طی ۲۰سال گذشته در آن ساخت‌وسازی نشده است و با اجرای پروژه عمرانی شهرداری، این منطقه نیز در آینده رشد و توسعه می‌یابد.

محمد ایدرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جاذبه‌های گردشگری لاهیجان، اظهار کرد: در فصول مختلف سال لاهیجان میزبان گردشگران بسیاری از سراسر کشور است و در تعطیلات نوروز امسال با حضور مسافران، این شهر با معضل شدید ترافیک مواجه شده بود. برای رفع این مشکل، بازگشایی معابر در دستور شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از بودجه شهرداری لاهیجان به پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است، ادامه داد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری لاهیجان با رقم ۳۶۰ میلیارد تومان مصوب شده است که حدود ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان تصریح کرد: در سال جاری اجرای پروژه‌های ترافیکی فاز دوم بلوار " عاقلیه" و بازگشایی بلوار حکیم‌زاده و خیابان ۲۲ آبان به کاشف شرقی برای رفع بار ترافیک و مشکلات تردد خودروها در این مسیرها در برنامه مدیریت شهری قرار دارد و برای اجرای این پروژه‌ها در بودجه شهرداری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های بازگشایی معابر، تمرکز از مناطق بالانشین شهر کاسته می‌شود و سایر نقاط شهر نیز گسترش و توسعه می‌یابد و شهروندان و سرمایه‌گذاران در این مناطق ساخت‌وساز بیشتری خواهند داشت.

ایدرم، با بیان اینکه احداث رینگ دوچرخه‌سواری در تالاب حاجی‌آباد از برنامه‌های عمرانی شهرداری لاهیجان در سال جاری است، تصریح کرد: در منطقه بکر و زیبای حاجی‌آباد چندین هکتار زمین وجود دارد که در ۲۰ سال گذشته در آن ساخت‌وسازی نشده است و با اجرای پروژه عمرانی شهرداری، این منطقه نیز در آینده رشد و توسعه خواهد یافت.

کد خبر 569702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.