استفاده روزانه ۱۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری معابر

مدیر منطقه یک شهرداری اهواز گفت: اکیپ امانی در نقاطی که امکان انجام آسفالت با ماشین‌آلات در آن‌ها نیست، فعالیت دارد و روزانه ۱۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری این نقاط استفاده می‌کند.

محمد عتاب‌اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر در منطقه یک شهرداری اهواز از ابتدای آذرماه آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر لکه‌گیری آسفالت معابر به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه لکه‌گیری معابر منطقه یک شهرداری تا تیرماه سال جاری به اتمام خواهد رسید، افزود: با تمام اقداماتی که در زمینه آسفالت صورت می‌گیرد باز هم در نقاطی که توسط شرکت آبفا حفاری انجام می‌شود، باید عملیات آسفالت انجام شود که آبفا برای مدیریت فعالیت و هزینه‌های آن باید برنامه حفاری‌های خود را به شهرداری ارائه دهد.

مدیر منطقه یک شهرداری اهواز تاکید کرد: اکیپ امانی برای نقاطی که امکان انجام آسفالت با ماشین‌آلات نیست، فعالیت دارد و به صورت روزانه ۱۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری استفاده می‌کند، علاوه بر آن اکیپ‌های سازمان عمران و منطقه و آبفا نیز فعال هستند.

وی با بیان اینکه در تدارک انعقاد قرارداد با یک پیمانکار دیگر در سطح منطقه هستیم تا بتوانیم اقدام اساسی در ماه‌های آینده در خصوص لکه‌گیری انجام دهیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها در مهرماه آینده با ظرفیت کامل آغاز به کار خواهند کرد و تردد در معابر افزایش می‌یابد، باید در زمینه آسفالت معابر و لکه‌گیری چاله‌ها در شرایط مناسبی قرار داشته باشیم.

کد خبر 569696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.