نساجی مازندران یک _ مس کرمان صفر/رستگاری امید شهر خسته در دقیقه ۱۱۹!

تیم فوتبال نساجی مازندران با عبور از مس کرمان با تک‌گل حامد شیری فینالیست جام‌حذفی و رقیب آلومینیوم اراک شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و مس کرمان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب سی‌ام فروردین‌ماه در چارچوب دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران و در ورزشگاه آزادی تهران به‌مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار ورزشگاه آزادی طعم حضور خونگرم و پرشور قریب به ۳۰ هزار تماشاگر را تجربه کرد تا جو خاص و فوق‌العاده‌ای در بازی حکم‌فرما شود.

نساجی مازندران با از پیش‌رو برداشتن آرمان‌گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر در مرحله نخست حذفی، شکست‌دادن تیم پر مهره گل‌گهر سیرجان با نتیجه ۳ بر یک و حذف استقلال تهران در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی شده بود. نساجی و آلومینیوم تنها تیم‌های لیگ‌برتری حاضر در این مرحله و دو تیم دیگر از لیگ دسته‌اول و دسته‌دوم هستند.

مس کرمان نیز پس از شکست‌دادن ماشین‌سازی تبریز با نتیجه ۲ بر یک، پشت‌سر گذاشتن فولاد خوزستان در ضربات پنالتی و پیروزی مقابل خیبر خرم‌آباد عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به‌جای گذاشت و به نیمه‌نهایی رسید. نماینده کرمان در لیگ آزادگان با فرزاد حسین‌خانی توانست با خلق نتایج درخشان در جمع چهار تیم پایانی باشد.

این دیدار با حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی آغاز شد اما کم‌فروغ‌تر از چیزی بود که با توجه به استقبال تماشاگران حدس می‌زدیم. بازی در نیمه‌نخست بدون موقعیت جدی روی دروازه دو تیم به اتمام رسید.

در نیمه‌دوم نیز بازی به همان‌شکل ادامه پیدا کرد و تا دقیقه ۹۰ دروازه هیچ‌یک از دو تیم باز نشد تا کار به وقت‌های اضافه اول و دوم بکشد.

در وقت‌های اضافه اول نتیجه روی اسکوربورد صفر بر صفر بود اما در حالی که نیمه‌دوم وقت‌های اضافه نیز بدون گل در حال اتمام بود و دو تیم آماده ضربات نفس‌گیر پنالتی می‌شدند نساجی در دقیقه ۱۱۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد تا پنالتی در وقت‌های اضافه تعیین‌کننده نتیجه باشد و تک‌گل حامد شیری نساجی را به گل نخست رساند و نساجی با ساکت الهامی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن در حضور تماشاگران خون‌گرم و وفادارش فینالیست جام‌حذفی و حریف آلومینیوم اراک و برای قهرمانی آماده شود.

کد خبر 569650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.