عبدالملکی: نظام ناعادلانه حقوق و دستمزد باید اصلاح شود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ناعادلانه خواندن پرداخت حقوق و دستمزد در دستگاه‌های اجرایی، دستور داد کمیته ویژه‌ای برای ساماندهی امور رفاهی این وزارتخانه تشکیل شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی، در نشست هم‌اندیشی با کارکنان ستاد وزارت کار با ناعادلانه خواندن پرداخت حقوق و دستمزد در دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: برای افزایش بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی افزود: شخص رئیس جمهور هم چندین بار در جلسات هیئت دولت نسبت به ضرورت واریز عادلانه حقوق و دستمزد تاکید داشته و در این خصوص سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه نیز کارگروهی ویژه تشکیل داده‌اند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به لزوم بهره‌مندی از تجربیات نیروهای بدنه وزارت کار اشاره و خاطرنشان کرد: برای تربیت مدیران ارشد و هدایت جوانان نخبه و مستعد در این مجموعه، بسترسازی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

عبدالملکی تاکید کرد: افزایش کارانه، رفاهیات، حقوق و دستمزد، پاداش و عیدی کارکنان ستادی و استانی وزارت کار به صورت ویژه در دستور کار است.

وی مدیرکل امور بازرسی وزارتخانه و یکی از کارمندان را مأمور برگزاری انتخابات کمیته ساماندهی امور رفاهی وزارت مردم کرد؛ بر اساس پیشنهاد وزیر که با استقبال کارکنان مواجه شد ۴ نفر از اعضای این کمیته ۵ نفره به انتخاب کارمندان و یک نفر به عنوان نماینده وزیر حضور خواهد داشت.

در این نشست جمعی از کارکنان انتقادات خود را در حضور وزیر و معاونین وی مطرح کردند. تفاوت میزان حقوق و رفاهیات کارکنان وزارت کار با دستگاه‌های دولتی از جمله مطالبات مطرح شده بود.‌

کد خبر 569647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.