۲ زن و ۹ مرد زندانی در گلپایگان چشم انتظار کمک خیرین

رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: دو زندانی زن و ۹ زندانی مرد با مجموع بدهی دو میلیارد تومان در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند.

محمدقاسم جابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از برگزاری جشن گلریزان در هشتم اردیبهشت ماه مصادف با بیست و ششم ماه مبارک رمضان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ششصد و چهل میلیون تومان تعهد خیرین بود که یک میلیارد و دویست میلیون آن جمع‌آوری شد.

وی افزود: حدود ۵۶۰ میلیون به حساب انجمن و مبلغ ۶۴۰ میلیون به حساب ستاد دیه واریز و ۱۴ زندانی واجد شرایط آزاد شدند.

رئیس اداره زندان گلپایگان با بیان اینکه امسال دو زندانی زن و ۹ زندانی مرد در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند، تاکید کرد: آزادی آنان نیاز به ۳ میلیارد تومان دارد که مبلغ یک میلیارد تومان آن توسط شکات بخشیده شده است.

جابری خاطرنشان کرد: شماره کارت‌های کمک به جشن گلریزان شهرستان گلپایگان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۸۹۹ نزد بانک ملی به نام انجمن و شماره حساب ۶۱۰۴۳۳۷۴۰۳۷۹۴۹۶۷ مربوط به ستاد دیه اصفهان است.

وی در پایان گفت: جمع‌آوری کمک برای زندانیان در طول سال ادامه دارد و در یک سال گذشته ۷۲ نفر زندانی جرایم غیر عمد در بند زندان گلپایگان با کمک مالی خیرین آزاد شدند.

کد خبر 569623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.