حمایت از دانش بنیان‌هاچشم‌انداز شورای مشهد/ مصوبات ترافیک خمین

چشم‌انداز شورای ششم مشهد، ارمغان شهر زیست پذیر، اعتراض شورای اهواز به گرانی ها، سرمایه گذار درحوزه گردشگری، حفظ بناهای تاریخی اراک، مناسب سازی پیاده روهای تبریز، کلیات سازمان آرامستان‌نجف آباد، حقوق کارکنان بندر انزلی، دفتر شهر کارآفرین ساری و شورای ترافیک خمین در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمایت دانش‌بنیان‌ها چشم‌انداز شورای ششم مشهد، آسایش شهروندان ارمغان شهر زیست پذیر، اعتراض رئیس شورای شهر اهواز به گرانی‌ها، جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری، پیشنهادات شورای شهر اراک برای حفظ بناهای تاریخی، ضرورت توجه به حقوق شهروندان در اجرای فعالیت‌های عمرانی، شورای ترافیک شهرستان خمین، خودداری از ارائه اتوبوس دربستی، مناسب سازی پیاده روهای تبریز برای معلولان، علت اصلی افزایش قیمت‌ها در بازار، تلاش شورای ششم برای تحقق شعار سال، تصویب کلیات سازمان آرامستان‌ها در نجف آباد، پرداخت حقوق کارکنان شهرداری بندر انزلی و آغاز به کار دفتر شهر کارآفرین در شورای شهر ساری را مرور می‌کنیم.

حمایت از دانش بنیان‌ها چشم‌انداز شورای ششم مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم از ابتدای فعالیت خود توجه ویژه‌ای به حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان داشته و با توجه به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۱، اهتمام مدیریت شهری در این حوزه دو چندان شده است و حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

تأمین رفاه و آسایش شهروندان ارمغان شهر زیست‌پذیر

مشاور کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: تشویق شهروندان به پیاده‌روی و استفاده از ابزارهای مختلف وسایل نقلیه غیرموتوری، آسایش شهروندان را فراهم می‌کند که هدف یک شهر زیست‌پذیر است.

اعتراض رئیس شورای شهر اهواز به گرانی‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به گرانی‌ها در سطح کشور، گفت: در شهر اهواز مردم از گرانی برخی کالاها نسبت به نمونه مشابه در استان و شهر دیگر گلایه‌مند هستند.

توجه به جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم در گسترش نشاط اجتماعی در کنار برگزاری برنامه‌ها و رویدادها، دریافت تمهیدات لازم و تسهیل فرآیند ورود سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و اوقات فراغت به شاهین‌شهر است.

پیشنهادات شورای شهر اراک برای حفظ بناهای تاریخی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با طرح پیشنهاداتی برای حفظ بناهای تاریخی، گفت: بازسازی، مرمت و حفظ بناهای تاریخی در هر شهری یک سرمایه‌گذاری محسوب و به شکل‌گیری یک دارایی سرمایه‌ای با سود آفرینی مادی و فرهنگی طولانی‌مدت منجر می‌شود که همان درآمد پایدار شهری است.

ضرورت توجه به حقوق شهروندان در اجرای فعالیت‌های عمرانی

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: توسعه بیمارستان در مکان فعلی خلاف اصول شهرسازی بوده و علی‌رغم این مسئله اعضای شورای اسلامی شهر به دلیل اهمیت ارائه با توسعه بیمارستان مخالفتی نداشتند، اما این پروژه باید در زمین شمال بیمارستان که جز اموال شهرداری است اجرایی شود...

خودداری از ارائه اتوبوس دربستی به صنایع آلاینده

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یک راهکار برای تأمین اتوبوس شهری، ندادن اتوبوس دربستی به صنایع آلاینده است، زیرا توان تهیه اتوبوس در این صنایع وجود دارد.

پیاده‌روهای تبریز برای معلولان و جانبازان مناسب‌سازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز خواستار مناسب‌سازی پیاده‌روهای شهر برای معلولان و جانبازان شد.

نبود نظارت کافی علت اصلی افزایش قیمت‌ها در بازار است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه برای اتخاد تصمیم مناسب برای رسیدن به نرخ عادلانه باید نظارت کافی بر بازار وجود داشته باشد، گفت: میزان هزینه‌ای که در کشتارگاه دریافت می‌شود در برابر نرخ گوشت در بازار عدد قابل توجهی نیست، در واقع علت عمده تخلف در افزایش قیمت نبود نظارت کافی بر بازار است.

لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری در تأمین نیازها و مشارکت در سرمایه‌گذاری برای نیازهای جدید شهروندان و در حوزه ترویجی تسهیل روندها و بسترها می‌تواند حضور مؤثری برای تحقق عملی شعار سال داشته باشد.

تصویب کلیات سازمان آرامستان‌ها در شورای شهر نجف‌آباد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد گفت: با توجه به اهمیت رفع مشکلات موجود کلیات سازمان آرامستان‌ها به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اولویت اصلی مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است.

آغاز به کار دفتر شهر کارآفرین در شورای شهر ساری

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: دفتر شهر کارآفرین در شورای اسلامی شهر ساری به منظور ایجاد کسب و کارهای نو و ارتقای سطح کارآیی و بهره‌وری از کارکنان ایجاد شده است.

در جلسه شورای ترافیک شهرستان خمین چه گذشت؟

سخنگو شورای اسلامی شهرستان خمین گفت: جلسه شورای ترافیک این شهرستان مصوبات خوبی به همراه داشت که از منفعت آن شهر و شهروندان بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 569592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.