تلاش مدیریت شهری برای رشد و تعالی آینده‌سازان

شهردار مبارکه گفت: مدیریت شهری مبارکه در راستای افزایش تعاملات و همکاری‌ها و در حد توان و اختیارات قانونی، برای رشد و تعالی آینده‌سازان جامعه و دانش‌آموزان، تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمدمهدی احمدی» امروز _سه‌شنبه سی‌ام فروردین‌ماه_ در جلسه مشترک با رئیس و معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه، اظهار کرد: توجه به آموزش‌وپرورش جزو وظایف انسانی و فرهنگی مدیریت شهری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تعاملات و همکاری‌های مدیریت شهری با مجموعه آموزش و پرورش مبارکه، افزود: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و آگاه کردن خانواده‌ها، نیاز ضروری جامعه است و باید بیش از پیش به این امر توجه کرد.

«محمد شفیع‌زاده» رئیس اداره آموزش‌وپرورش مبارکه نیز در این دیدار با اشاره به تعاملات شهرداری مبارکه با آموزش‌وپرورش تصریح کرد: همکاری‌ها و مساعدت‌های مجموعه مدیریت شهری با آموزش‌وپرورش قابل تقدیر است و انتظار داریم شهرداری مبارکه این تعاملات و همکاری‌ها را در راستای پیشرفت جامعه افزایش دهد.

به گزارش ایمنا، جلسه مشترک شهردار، معاونان و مدیران عامل سازمان‌ها با رئیس و معاونان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه برگزار شد. در پایان این دیدار درخصوص مباحث مختلف از جمله رسیدگی به فضای سبز مراکز آموزشی، زیرسازی و آسفالت مدارس، وضعیت املاک در طرح‌های شهرداری و تغییر کاربری فضاهای آموزشی بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 569567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.