۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
واندرفای و خرید یک صرافی دیگر

شرکت مالی غیرمتمرکز کانادایی واندرفای تکنولوژی (WonderFi Technologies) برنامه‌های خود را برای خرید Coinberry، یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال تحت نظارت، اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، WonderFi برای خرید Coinberry به مبلغ ۲۵.۵۴ میلیون دلار به توافق نهایی رسیده است. این صرافی که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، در حال حاضر به بیش از ۲۲۰ هزار مشتری کانادایی خدمات رسانی می‌کند و تا به امروز بیش از ۱ میلیارد دلار تراکنش انجام داده است. آن دری پولیاکوف (Andrei Poliakov)، مدیر عامل و بنیانگذار Coinberry، گفت: ما با WonderFi اعتقاد مشترک داریم که ادغام و دسترسی یکپارچه به دارایی‌های دیجیتال جایی است که در آینده می‌خواهیم در آن قرار بگیریم.

WonderFi خرید First Ledger Corp، شرکت مادر Bitbuy Technologies، را پس از اولین اعلام برنامه‌های خود برای خرید صرافی در ژانویه، انجام داد.

پس از نهایی شدن این معامله، WonderFi صاحب دو پلتفرم از شش پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال ثبت شده در کانادا خواهد شد و ۳۳ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص می‌دهد. کوین اولری (Kevin O’Leary)، کارآفرین و مشاور و سرمایه‌گذار WonderFi، گفت: “تیم مدیریت WonderFi به اکتساب‌های خود ادامه می‌دهد، و این بسیار مهم است، زیرا سرعت و چشم‌انداز برنامه‌های WonderFi را نشان می‌دهد. دسترسی سازگار به رمزارز مهم است و WonderFi به سرعت خود را به عنوان یک رهبر در کانادا تثبیت کرد.

کد خبر 569562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.