تراکنش نهنگ‌های کریپتو افزایش می یابد

بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته از پلتفرم های صرافیهای رمزنگاری خارج شده است،نهنگ های بیت کوین (BTC) دست به کار می شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های شرکت Santiment ، سرمایه‌گذاران ثروتمند بیت کوین بیش از ۴ هزار تراکنش در روز در این هفته انجام داده‌اند که هر کدام بیش از یک میلیون دلار بوده است، پس از اینکه در اوایل آوریل به پایین‌ترین حد یعنی حدود ۲۳۰۰ تراکنش در روز رسیدند.

بیت کوین شاهد عرضه مداوم ۴ هزار تراکنش‌هایی با بیش از ۱ میلیون دلار مربوط به نهنگ‌ها از دوشنبه تا جمعه است که در تعطیلات آخر هفته کاهش خفیفی دارد. Santiment می‌گوید که جهش‌های بزرگ در فعالیت‌ها می‌تواند به این معنی باشد که دارایی دیجیتال پیشرو آماده است تا ضررهای آوریل را پس از اینکه تنها چند هفته قبل به اوج‌هایی رسید که از پایان سال ۲۰۲۱ ندیده بود، جبران کند.

افزایش‌های بزرگ در معاملات چیزی است که ما به دنبال آن هستیم تا جهش قیمت را پس از کاهش ماه آوریل پیش بینی کنیم. این شرکت اطلاعاتی بازار همچنین دریافته است که ۲۵۸۷۸ بیت کوین به ارزش کمی کمتر از ۱.۰۵ میلیارد دلار در روز گذشته از پلتفرم‌های صرافی‌های رمزنگاری خارج شده است که بزرگترین تفاوت بین ورودی و خروجی است که در پنج هفته گذشته مشاهده شده است.

Santiment همچنین خاطرنشان می‌کند که مقادیر زیادی از خروجی‌ها می‌تواند به این معنی باشد که افزایش قیمت در افق بالاترین دارایی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار است.

کد خبر 569537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.