آلمان کشور رتبه اول دوستدار رمزارزها

بر اساس مطالعه‌ای که توسط شرکت آماری ارزهای دیجیتال کوین کاب (Coincub) انجام شد، آلمان دوست‌دارترین کشور رمزنگاری برای سه ماهه اول ۲۰۲۲ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوین‌کاب خاطرنشان کرد که رتبه‌بندی برترین کشورهایی که از دارایی‌های دیجیتال استقبال می‌کنند، طی چند ماه گذشته تغییر کرده است. این شرکت اعلام کرد: پذیرش ارزهای دیجیتال و تصمیم پیشگامان آلمان برای اجازه دادن به سرمایه‌گذاری‌های کریپتو، این کشور را در اولین موقعیت برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ قرار داد.

نمونه‌ای از جهت‌گیری اخیر این کشور طرفدار رمزنگاری، هدف Sparkasse (بزرگترین گروه مالی در آلمان) برای ارائه فرصت‌های دارایی دیجیتال به نزدیک به ۵۰ میلیون مشتری خود است. رتبه اول سابق در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲، سنگاپور، اکنون در جایگاه دوم است، در حالی که اقتصاد پیشرو جهان، ایالات متحده آمریکا، سوم است. استرالیا و سوئیس در رده پنجم قرار می‌گیرند.

سرگیو حمزا (Sergiu Hamza)، مدیرعامل کوین‌کاب توضیح داد که شرکت او به دنبال ارائه دقیق‌ترین تصویر از روند اخیر کریپتو است. از یک روش امتیازدهی برای رتبه‌بندی مقوله‌های مهمی مانند موارد کلاهبرداری، استعدادها (در دسترس بودن دوره‌های دارایی دیجیتال توسط مؤسسات پیشرو) و تعداد ICOها در هر کشور استفاده می‌کند.

او افزود: با پیشرفت رویدادها، ما فراتر از قوانین یا اعداد خالص می‌رویم و ابعاد جدیدی را معرفی می‌کنیم که برای تعریف دوستی ارز دیجیتال یا بلوغ یک کشور حیاتی است. کشورهای دیگری که وضعیت میزان دوستدار رمزنگاری خود را بهبود بخشیدند هلند، فرانسه و اسپانیا هستند. Coincub گفت که آنها رشد کرده‌اند، زیرا همه آنها موضع مثبتی در مورد صنعت نشان داده‌اند. علاوه بر این، تعداد تراکنش‌های رمزنگاری و ایجاد استارت آپ های بلاک چین افزایش یافته است.

کد خبر 569530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.