پروتکل NEAR در حال ورود به فاز ترس از دست دادن

الکس پاولوف، مدیرعامل و بنیانگذار پروتکل مشتقات دیفای اسپین و شریک شرکت مدیریت دارایی آلگالون کپتال، معیارهایی را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد نیر پروتکل (NEAR Protocol) در آستانه یک افزایش دیگر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاولوف در توئیتر به قدرتمندترین محرک‌های نیر پروتکل، یعنی FOMO (ترس از دست دادن) اشاره کرده است. از نظر حجم خالص معاملات، NEAR در حال حاضر بهتر از آوالانچ (AVAX) عمل کرده است و به پیشی گرفتن از ترا (LUNA) و سولانا (SOL) و وضعیت اورهایپ آنها نزدیکتر شده است.

در عین حال، ارزش بازار آن در مقایسه با نزدیک‌ترین رقبا، پایین باقی مانده و این می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از ارزش گذاری کمتر تعبیر شود. در حالی که رشد مخاطبان پلتفرم‌های اصلی غیر اتریوم (non-Ethereum) را دنبال می‌کند، شرکت تحلیلی مساری (Messari) افزایش ۵۵ درصدی را به ثبت رسانده است. این رقم بالاتر از سولانا (SOL)، ترا (LUNA) و آوالانچ (AVAX) است.

این پیشرفت با افزایش چشمگیر فعالیت استیبل کوین، دیفای (DeFi) و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) در اکوسیستم NEAR همراه است.

۱.۳۷ میلیارد دلار قفل شده در نیر

همچنین، آقای پاولوف متوجه افزایش بسیار زیادی در معیارهای تراکنش استفاده از خرده فروشی شد. در سال ۲۰۲۲، پروتکل NEAR دو کمپین عظیم جمع‌آوری کمک مالی را پشت سر گذاشت. طبق آمار Dappradar، تا اواسط آوریل ۲۰۲۲ (اواخر فروردین)، NEAR تعداد ۲۷ برنامه غیرمتمرکز از انواع مختلف را فعال کرد که عمدتاً به بازارها و بخش‌های بازی تعلق دارند.

کد خبر 569527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.