خرید ۲۲۳ میلیارد شیبا اینو توسط یکی از نهنگ‌ها

توسط ویل استیتز (WhaleStats) گزارش شده است، نهنگ اتریوم (ETH)، BlueWhale0073 که در رتبه پنجم قرار دارد، 223,761,580,609 شیبا اینو (SHIB) یا به ارزش 5,781,999 دلار خریداری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیبا اینو پس از مدت‌ها انتظار برای فهرست شدن در پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood)، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

علاوه بر افزایش حجم اجتماعی، معامله‌گران بزرگ، مقدار قابل‌توجهی رمزارز خریداری کرده‌اند، که SHIB را به یکی از دارایی‌های خریدار شده در بین نهنگ‌های اتریوم در WhaleStats، تبدیل کرده است. SHIB در زمان انتشار این مطلب با قیمت ۰.۰۰۰۲۵۷ دلار معامله می‌شود.

خرید ۲۲۳ میلیارد شیبا اینو توسط یکی از نهنگ‌ها

SHIB همچنین در بین ۱۰ رمزارز برتر خریداری شده برای ۲,۰۰۰ نهنگ بزرگ ETH رتبه بندی می‌شود.

رویداد پیشنهاد متاورس (Metaverse) به پایان می‌رسد

همانطور که در وبسایت SHIB رسمی دیده می‌شود: توئیتر متاورس (Metaverse Twitter)، رویداد پیشنهاد دسترسی زودهنگام، که مرحله مقدماتی SHIB، یعنی فروش زمین Metaverse، را نشان می‌دهد، به پایان خود رسیده است.

پس از اتمام مرحله مقدماتی این رویداد دسترسی زودهنگام، توسعه دهندگان SHIB اعلام کردند که مرحله دوم را که مرحله رویداد هولدر (holder) است، راه اندازی می‌کند. مرحله دوم و سوم، که رویداد هولدر و فروش عمومی است، برای کسانی است که نتوانستند دسترسی زودهنگام داشته باشند. انتظار می‌رود که رویداد هولدر به مدت هفت روز ادامه داشته باشد و بلافاصله پس از پایان رویداد پیشنهاد آغاز شود.

خرید ۲۲۳ میلیارد شیبا اینو توسط یکی از نهنگ‌ها

آخرین مرحله از فروش عمومی قرار است پس از دو مرحله اول انجام شود و شرکت کنندگان می‌توانند زمین‌های موجود روی نقشه را با قیمت ثابت و بدون نیاز به قفل کردن هیچ گونه دارایی در اکوسیستم SHIB خریداری کنند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، برنامه رسمی تلفن همراه AMC Theatres، بزرگترین زنجیره سینماهای زنجیره‌ای جهان، اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا با کمک شیبا اینو، طبق اعلامیه‌ای که توسط مدیر عامل، آدام آرون (Adam Aron) منتشر شده است، بلیت خریداری کنند. کاربران برای پرداخت با SHIB باید برنامه خود را به آخرین نسخه به روز کنند.

کد خبر 569520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.