جزئیات پانزدهمین المپیاد دانشجویان ایران/ ۱۰رشته برای زنان ‌۱۱رشته برای مردان

پانزدهمین المپیاد دانشجویان ایران با حضور بیش از پنج هزار دانشجو، تابستان سال جاری به میزبانی تبریز و در ۲۱رشته برای زنان و مردان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان زن و مرد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در بخش زنان در ۱۰ رشته بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دوومیدانی، تکواندو، کاراته، تیراندازی و فوتسال و در بخش مردان در ۱۱ رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، کاراته، تکواندو، تیراندازی و کشتی آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

با اعلام آمادگی و حمایت رئیس فدراسیون کشتی از برگزاری مسابقات کشتی در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی، رشته کشتی آزاد و فرنگی در ۶ وزن المپیکی به مجموع رشته‌های المپیاد دانشجویان اضافه شد.

این دوره از مسابقات با حضور بیش از پنج هزار شرکت کننده به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود و تفاهم‌نامه پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان زن و مرد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و مسئولان دانشگاه تبریز به عنوان میزبان به امضا رسیده است.

علی‌دوست، مدیر کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان با اعلام این خبر به ایسنا، بیان کرد: برگزاری المپیاد ورزشی به عنوان فرصتی برای شناسایی و کشف استعداد دانشجویان و در حال حاضر یکی از مشکلات دانشجویان به ویژه زنان، فقر حرکتی است و برگزاری جشنواره‌ها و المپیادهای ورزشی و نیز ورزش‌های همگانی در ایجاد نشاط و شادابی و رفع مشکلات حرکتی دانشجویان می‌تواند نقش‌آفرین و اثربخش باشد.

کد خبر 569513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.