۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
گوشی میان‌رده اوپو رونمایی شد

اوپو، گوشی میان‌رده جدید خود به نام A55s 5G را با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ در چین رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اوپو به‌تازگی عضو دیگری از گوشی‌های سری A55 را با نام A55s 5G رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این محصول به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است. این تراشه شش نانومتری مدیاتک دارای دو هسته Cortex-A78 2.4 گیگاهرتزی، شش هسته A55 2.0 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 و یک مودم Sub-6 5G است.

گوشی هوشمند ذکر شده در حالت پایه از شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. البته نسخه دیگر آن با هشت گیگابایت حافظه رم و همان میزان حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود، کاربران می‌توانند حافظه آن را از طریق کارت حافظه microSD افزایش دهند. گوشی جدید شرکت اوپو از رابط کاربری اختصاصی اوپو ColorOS 11.1 که بر پایه اندروید ۱۱ است، بهره می‌برد.

گوشی اوپو A55s 5G دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح تصویر HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز به صورت قطره‌ای در مرکز نمایشگر قرار گرفته است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

مدل پایه گوشی اوپو A55s 5G با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۷۵ دلار عرضه می‌شود، در حالی که مدل مجهز به هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۹۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. احتمالاً این گوشی در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی عرضه می‌شود، اما فقط گزینه‌های آبی و مشکی را می‌توان در فروشگاه آنلاین Oppo پیش‌خرید کرد.

کد خبر 569498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.