اتصال کمربندی شمال و جنوب شهر با احداث بلوار کشاورز

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه درحال‌حاضر تردد شمال به جنوب نجف‌آباد به چند مسیر خاص و پر پیچ‌وخم محدود شده است، گفت: بلوار شش کیلومتری کشاورز، کمربندی جنوبی و شمالی شهر را به یکدیگر متصل می‌کند.

رسول موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ادامه تکمیل دسترسی‌های خارج از مرکز نجف‌آباد و در راستای مدیریت ترافیک شهری که پیش از این با احداث یا توسعه مسیرهایی همچون بلوار فجر و ادامه خیابان شهدا دنبال شده بود، عملیات اجرایی بلوار کشاورز با عرض ۵۵ متر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: درحال‌حاضر تردد شمال به جنوب نجف‌آباد به چند مسیر خاص و پر پیچ و خم محدود شده که استفاده از آن‌ها، زمینه‌ساز تشدید ترافیک شهری، به ویژه در بافت مرکزی نجف‌آباد است.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: احداث بلوار شش کیلومتری کشاورز که کمربندی‌های جنوب و شمال شهر و بالعکس را با گذر از چندین تقاطع به یکدیگر متصل می‌کند، الگویی جایگزین به منظور کاهش ترافیک شهری است.

وی با بیان اینکه علاوه بر پیش‌بینی دسترسی‌های محلی و دو باند کندرو رفت و برگشت، دو مسیر تندرو نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: روند احداث بلوار کشاورز که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی مرکز شهر و توسعه مناطق مختلف دارد و در چندین فاز در دست اجرا است، با عرض ۵۵ متر، کمربندی جنوبی و شمالی شهر را به یکدیگر متصل می‌کند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد گفت: فاز یک بلوار کشاورز حدفاصل کمربندی جنوبی تا خیابان امام‌خمینی به طول ۲۸۰۰ متر اجرا و عملیات عمرانی فاز دوم آن، حدفاصل بلوار بهارستان تا بلوار شهدا آغاز شده است.

کد خبر 569459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.