تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک احتمالا ضعیف‌تر از دایمنسیتی۸۱۰۰ خواهد بود

اطلاعات ارائه نشان می‌دهد که احتمال دارد تراشه اسنپدراگون هفت نسل یک از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ضعیف‌تر باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون هفت نسل یک جانشین اسنپدراگون 778G پلاس برای گوشی‌های میان‌رده باشد، نتایج ارزیابی‌های انجام شده نشان می‌دهد تراشه اسنپدراگون هفت نسل یک عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اسنپدراگون ۸۷۰ دارد، اما بهتر از دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک عمل خواهد کرد.

این موضوع، موجب ناامیدی توسعه‌دهندگان شده است؛ زیرا عملکرد نزدیک‌ترین رقیب تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک، یعنی دایمنسیتی ۸۱۰۰، با اسنپدراگون ۸۸۸ برابری می‌کند. مدیاتک در سال‌های گذشته به صورت پیاپی کوالکام را در هر بخشی شکست داده است؛ به طوری که تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ ظاهراً عملکرد بهتری از اسنپدراگون هشت نسل یک دارد و این موضوع شامل دایمنسیتی ۱۲۰۰ و اسنپدراگون 778G نیز می‌شود.

با وجود اینکه انتظار می‌رود اسنپدراگون هفت نسل یک عملکرد بهتری نسبت به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ داشته باشد، به لطف تراشه جدید Adreno 662، می‌توان انتظار داشت که عملکرد پردازنده گرافیکی (GPU) بهتر از اسنپدراگون 778G باشد. تفاوت در عملکرد GPU بین دو تراشه میان‌رده کوالکام می‌تواند تا ۴۰ درصد باشد. به نظر می‌رسد که در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی، شاهد عرضه حداقل سه گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون هفت نسل یک خواهیم بود.

کد خبر 569451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.