۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
پسر رونالدو در گذشت+عکس و جزئیات

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی خبر از فوت یکی از دوقلوهای خود داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در غم از دست دادن یکی از دوقلوهایی که در راه دارد عزادار شد.

رونالدو در حال حاضر چهار فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارد. وی چندی پیش در فضای مجازی اعلام کرد که همسرش جورجینا رودریگز باردار است و یک دو قلو برای آنها در راه است.

بدون شک کریس از خبر دوقلوهای خود به شدت خوشحال بود اما امشب خبری بسیار ناراحت کننده را در اینستاگرام منتشر کرد. رونالدو درگذشت یکی از فرزندان خود که پسر هم بوده را تأیید کرد. در واقع دوقلوهای او یک پسر و یک دختر بودند که به این ترتیب با فوت فرزند پسر رونالدو، او صاحب یک دختر دیگر خواهد شد.

رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدی ممکن است تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌هایشان تشکر کنیم. ما احساس بسیار بد و تلخی داریم و در این دوره بسیار سخت، مایلیم حریم خصوصی‌مان حفظ شود. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت.

پسر رونالدو در گذشت+عکس و جزئیات

کد خبر 569404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.