۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
آتن و بوستون خواهرخوانده شدند

پایتخت یونان اعلام کرد که به زودی با شهر آمریکایی بوستون خواهرخوانده خواهد شد. این تصمیم توسط شهردار آتن و شهردار منتخب بوستون در جریان سفر رسمی این سیاستمدار یونانی به ایالات متحده در هفته گذشته اتخاذ شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آتن و بوستون با تبدیل شدن به شهرهای خواهرخوانده هر دو از چندین جهت سود خواهند برد. اول، رهبران هر دو شهر تجربه‌های خوب خود را به اشتراک خواهند گذاشت و تبادل دانش شهری انجام خواهد شد. این کار به مسئولان اجازه می‌دهد تا تلاش‌های خود را در مبارزه با بحران آب و هوا، تسریع انتقال دیجیتال و ترویج اکوسیستم برای کارآفرینان جوان در هر دو کشور تقویت کنند.

آتن و بوستون خواهرخوانده شدند

این خواهرخواندگی علاوه بر سودمندی برای اقتصادها، شهرت پایتخت یونان را به عنوان یک مقصد توریستی نیز تقویت می‌کند و بازدیدکنندگان آمریکایی بیشتری را نسبت به گذشته به خود جذب می‌کند. برای مثال، یک پرواز مستقیم برای اولین بار در ۲۵ سال گذشته این دو شهر را به هم متصل خواهد کرد. به عبارت دیگر، سفر بین دو خواهرخوانده سریع‌تر و آسان‌تر از چند دهه گذشته خواهد بود.

شهردار کوستاس باکویانیس در مورد این خواهرخواندگی گفت: "بوستون یا همان آتن آمریکا" خانه یک جامعه بسیار بزرگ و فعال یونانی-آمریکایی است. این شهری است که من به شخصه با آن ارتباط احساسی قوی دارم. اما بالاتر از همه، آتن و بوستون با یک ارتباط قوی همراه هستند که یادآور اصول و ارزش‌های مشترک ما است. ما با شهردار میشل وو بحث کردیم که دو شهر را با منافع متقابل برای شهروندانمان به هم نزدیک‌تر کنیم."

آتن و بوستون خواهرخوانده شدند

کد خبر 569386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.