اعتراض رئیس شورای شهر اهواز به گرانی‌ها

رییس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به گرانی‌ها در سطح کشور، گفت: در شهر اهواز مردم از گرانی برخی کالاها نسبت به نمونه مشابه در استان و شهر دیگر گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز _دوشنبه، بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد و موضوعات اقتصادی را در چندسال اخیر مسئله مهم و اصلی کشور معرفی کرده‌اند و معیشت مردم دغدغه ایشان است‌.

وی افزود: معیشت مردم و مسائل مرتبط با آن دغدغه ایشان است و در چند سال اخیر شعار سال در این حوزه مطرح شده است، امیدواریم در کشور با برنامه‌ریزی لازم و اقداماتی که انجام می‌شود در حوزه معیشتی و اقتصادی به یک ثبات برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی مردم برای رهبری اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: دولت و مجلس نیز در این زمینه اهتمام ویژه‌ای دارند که کالاهایی که دست مردم می‌رسد با درآمد آنها متناسب باشد و از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به گرانی‌ها در سطح کشور، اضافه کرد: در شهر اهواز مردم از گرانی برخی کالاها نسبت به نمونه مشابه در استان و شهر دیگر گلایه‌مند هستند، به طور مثال افزایش قیمت نان و برخی کالاهای دیگر که در هر منطقه قیمت متفاوت بود.

محمودی با بیان اینکه پیگیری گرانی کالا مطالبه نماینده ولی فقیه در استان است، تاکید کرد: مسئله کنترل بازار و قیمت‌ها در کشور و در اهواز یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است، انتظار داریم از مجموعه‌های ذی‌ربط و نظارتی مانند تعزیرات حکومتی، سازمان سمت و فرمانداری در این حوزه ورود کنند.

وی تصریح کرد: قیمت بالای گوشت یکی از مسائلی است که در اهواز نسبت به سایر شهرها افزایش بیشتری داشت در این زمینه علاوه بر دامداران، واسطه‌ها و قاچاقی که صورت می‌گیرد کشتارگاه شهرداری اهواز نیز در قیمت آن تأثیر گذار است که بررسی آن امروز در دستور کار جلسه شورای شهر قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: مجموعه شورای شهر نسبت به قیمت‌ها و تفاوت آنها با سایر شهردار به شدت گلایه‌مند است و به نوبه خود در حوزه کشتارگاه اهواز ورود کرده است تا به نفع مردم مؤثر باشد، امیدوارم با ورود سایر دستگاه‌های مرتبط این مسائل به نفع مردم حل شوند

کد خبر 569359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.