پیش‌بینی خرید ۲ خودروی اطفای حریق در بودجه ۱۴۰۱

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: در بودجه سال‌جاری اعتبار لازم برای خرید دو دستگاه خودروی اطفای حریق پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتشپاد دوم مسعود آقازیارتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اواخر سال گذشته سه دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تنی خریداری شد و در سال‌جاری با تجهیز آنها به عنوان خودروی اطفای حریق، به ناوگان موتوری این سازمان اضافه خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق استاندارد، عمر ناوگان خودرویی آتش نشانی ده تا دوازده سال است، اما عمر این خودروها در سازمان آتش‌نشانی اراک بیش از ۱۵ سال است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک افزود: با مساعدت دکتر کریمی شهردار کلانشهر اراک و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی دوره ششم، سه دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تنی در اواخر سال گذشته خریداری و وارد ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی اراک شد.

وی ادامه داد: مراحل تجهیز این سه دستگاه خودرو به عنوان خودروهای اطفای حریق در سال‌جاری صورت خواهد پذیرفت و امیدواریم در هفتم مهرماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی از این سه خودرو رونمایی و برای انجام عملیات و امدادرسانی به شهروندان، به ناوگان موتوری سازمان اضافه شود.

آتشپاد آقازیارتی خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز با نظر مساعد اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، خرید دو دستگاه خودروی اطفای حریق پیش بینی شده است که امیدواریم با تهیه این خودروها بتوانیم گامی بلند در ارتقای سطح کیفی ناوگان موتوری سازمان آتش‌نشانی اراک در راستای خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به شهروندان و افراد حادثه دیده برداریم.

کد خبر 569357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.